• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En idee....

her borte er det ennaa stor innsamlings aktivitet, de fleste butikker/bedrifter har innsamlinger paa gang. Selv deltok vi i Air France sin felles innsamling den 19 Januar.

Det vil ennaa ta noen uker foer vi er full gang med vaart eget prosjekt, vi har akkurat solgt huset, og er rimelig opptatt med aa finne oss et nytt sted aa bo....i mellomtiden bidrar vi hver gang vi kjoeper en Dobbel Tall latte hos Starbucks, Peets eller Torrefazione...vi legger til USD 5 hver gang vi kjoeper dagligvarer......og vi har naa en god kontakt hos Childrens Hospital i Seattle....

Synes nordmenn er mest opptatt av hvordan UD har håndtert katastrofen...ikke imponerende å bruke energi på det nå synes jeg!

Originally posted by EB
Synes nordmenn er mest opptatt av hvordan UD har håndtert katastrofen...ikke imponerende å bruke energi på det nå synes jeg!

En ting som har slått meg som noe spesielt i den anledning. Media har hatt et råkjør og kappes om å kritisere mest på lederplass og det har blitt brukt adskillige spaltemeter i sakens anledning. Likevel synes 50-60 % av nordmenn at UD har gjort en "god eller meget god" jobb. Er ikke medias makt så stor som vi trodde allikevel?

Jeg synes dette er et meget godt forslag. Samtidig vil jeg minne om at vi ikke må glemme alle andre som sliter i dagens verden. Vi har alle våre "favorite charities". Min er http://www.sabona.no/.

Det er en ung dame som tok studielån og dro ned til Zimbabwe og startet sitt eget prosjekt. Nå har hun sluttet å låne penger for å leve. Hun får til livets opphold av stiftelsen, administrasjon med fete lønninger finnes ikke og pengene går ikke via en innsamlingsogranisasjon. Hvordan vet jeg det sikkert? Jeg kjenner henne personlig og hun jobber på samme måte som dc-8-63

I dag kom det en glad melding... En mor fant igjen sin sønn ved hjelp av Unicef. Sønnen kom bort fra familien men havnet med sjokkskader i en naboby. På en biltur kjente gutten plutselig seg igjen...derfra var veienb hjem kort. Det er håp!!!!

Back