"En herlig dag med to jungeljetter"

Norwegian15

ScanFlyer Blue
"En herlig dag med tre jungeljetter"

Hei alle sammen. Jeg og Rogaland10 fra forumet tok oss turen idag til Sola for å spotte selvfølgelig ;) Vi tok bussen fra Randaberg kl 10:15, vi kom akkurat i tidsnok til å rekke flybussen som gikk kl 10:48 fra by terminalen. Vi kom oss trygt fram til Sola ca kl 11:15. Men nok om det. Etter en halv time på plattformen gikk bort for å hilste på de ansatte i NorCopter (der jeg hadde arbeidsuke), men alle hadde tatt høstferie utenom en. Vi hadde oppholdsvær så og si hele tiden vi var der, litt små regn fikk vi, men det må vi tåle. Nok prat her kommer bildene fra dagens tur. Beklager at kvaliteten miker litt på slutten, lyset ble litt dårligere.

DSC_0002-1.jpg

KLM'en med en 700 kommer taksende forbi
DSC_0028.jpg

Så kom LN-OLN over oss
DSC_0034.jpg

Et bilde ut fra hangaren når vi var hos NorCopter
DSC_0057.jpg

Eastern på plass
DSC_0064.jpg

Widerøe med Q300
DSC_0070.jpg

Så kom City Line sin jungeljet
DSC_0077.jpg

DSC_0084.jpg

LN-NOD'en kom deretter
DSC_0101.jpg

City Airline fra Gøteborg
DSC_0104.jpg

Albinoen til SAS, LN-BUD
DSC_0127.jpg

DSC_0129.jpg

Så kom albinoen fra Norwegian, LN-KKF
DSC_0187.jpg

Etter en og en halv time ved terminalen kommer vi tilbake ved plattformen og da kommer det en jungeljet fra KLM
DSC_0175.jpg

Norwegian's albino drar av sted
DSC_0231.jpg

Så en Widerøe
DSC_0226.jpg

Så kom 707 fra NATO, over oss, den jeg tok fra hagen sannsynligvis
DSC_0203.jpg

Last edited:
Den spurte om den kunne ta touch and go på rwy 36 og det fikk den

Take-off!
DSC_0243.jpg

DSC_0249.jpg

Det var det jeg hadde fra idag håper det faller smak hos dere ;)
Takker for meg :)

Flotte bilder! Var da ikke noe problem med lyssettingen på de siste bildene på min skjerm? :colgate:

Fine bilder sandro! Men det er da 3 jungeljetter her. City Line med en Embraer 145 :)

*Edit, LN-MOW kom meg i forkjøpet!

Og Widerøe maskinen er en -300 ;)

Reg på LOS-helikopteret er ikke LN-LOS men LN-OLN ;)

Bra bilder :)

Hehe, beklager de store feilene jeg har gjort, dumme meg. Rettet opp feilene nå ;) Takker for hyggelige tilbakemeldinger :D

"700 hundre"? Olje på smør på flesk? 737-70000 har jeg ikke sett før, men ellers fine bilder. Du har foressten ikke rettet opp til LN-OLN. Synes bildene er litt vel mørke noen av dem, men fin kvalitet over hele serien :)

Flotte bilder Norwegian15 :D Når det gjelder reg på det helikopteret så tar jeg skylden, var jeg som sa til han at det sto LN-LOS på den

Fine bilder, synes det er greit med litt mørke bilder nå når det er høst, får fremm høst stemningen.

Back