En heller vanlig Lørdag

Toby91

ScanFlyer Silver
En heller vanlig Lørdag

Heisann!

Forrige lørdag var det særs lite å ta seg til på flystasjonen, så det ble til å låne seg en sykkel og trø seg en runde rundt gardermoen i sann explorer stil! Første gang eg har vert på de forskjellige spotterstedene, fikk funnet en del :) Men fant ikke den omtalte flishaugen :) Men noen bilder ble det ut av sykkelturen, og de tenkte eg dere skulle få se. har ikke vert så eksperimentell i denne tråden, så det er mer vanlige spotterbilder denne gang :)

Meeen, eg begynner med et eksperimentelt et, si meg hva dere syns om det?
5102470021_6028ff8512_b.jpg

Så gikk turen langs gjerdet til 19L - 01L, fin tur med sykkel
5103065578_f1011d9f85_b.jpg

Hvor eg blant annet skimtet denne som ble pushet fra gate, nymalt og greier!
5103065150_cc3293b59a_b.jpg

Så bar det vidare med sykkelutforskaren "Bernes", runda eit hjørne og fant denne snodige saken, som eg også syns er litt stilig! Piaggio P180 Avanti
5103066002_16d4b0d634_b.jpg

Sånn lapp har eg ikke sett før!
5102471637_ceba19d665_b.jpg

5102472133_4f657e8388_b.jpg

kan ikke bare irritere seg over at disse postmaskinene står i veien, så tar heller bilde av de :)
5102472411_3026cbbe7d_b.jpg

Til slutt var det dagens store høydepunkt, thai med A340-600. Bare det og høre pilotene snakke på radio gjør det verdt å vente på denne! Så morsomt å høre deres engelsk :)
5102472855_dd1d133bcb_b.jpg

Majestetisk! :D
5102473275_0a502de5d1_b.jpg

Btw, når eg stakk fra platformen i 3 tiden, såg eg en hvit varebil som stoppet med sas museet, kan dette vere en person, type Putzmeister? :lol:

Men dett var dett, kommentarer er som vanlig alltid mottat med et smil!

Mvh Tommy

Re: En heller vanlig Lørdag

Btw, når eg stakk fra platformen i 3 tiden, såg eg en hvit varebil som stoppet med sas museet, kan dette vere en person, type Putzmeister? :lol:

Mvh Tommy

Hvis det satt en grizzlybjørn i bilen tror jeg vi ikke er så langt unna! Forresten, er det du som pleier å sykle fra terminalen til GM tidlig på morgenen?

Første bilde, hva har skjedd med hvitfargen

Den har blitt gul :lol: Eksperimenterte litt med det bildet i photoshop, var egentlig et mislykket bilde i utgangspunktet, så derfor ble det et offer for "playing with the buttons" :lol:

Hvis det satt en grizzlybjørn i bilen tror jeg vi ikke er så langt unna!

Haha, det kan nok stemme! :lol:

Pene bilder, joda det var nok meg... syntes jeg såg en vettskremt sykklist vinglet ut i veien:colgate: United maskinen var knall:D

A346 er muligens den vakreste maskinen som finnes, sammen med A345! Flotte bilder!

Pene "hverdagslige" bilder med det lille ekstra du alltid gir tommy!

Back