• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En gammel Braathen maskine på langtur!

oy-viv

ScanFlyer Silver
En gammel Braathen maskine på langtur!

En lille pudsighed observeret på FR24 her kl. 22.45:
LN-TUD er på vej fra OSL til EWR som SK907:D

Den skulle vist til BGO i stedet, og hvis ikke må man håbe, at de har
polarruller nok ombord....
 
Re: En gammel Braathen maskine på langtur!

Aha, 737-700 flyr Gardemoen til Newark?
Kanskje lite motvind på sommeren.

Nei, var vel heller noen som hadde trykket noe feil eller en bug hos Flightradar24 tenker jeg for LN-TUD fløy charter til Split fra Flesland nå i morgentimene.
 
Re: En gammel Braathen maskine på langtur!

Aha, 737-700 flyr Gardemoen til Newark?
Kanskje lite motvind på sommeren.

Det bliver måske det næste, hvis SAS long haul flåde bliver ved med
at have så meget teknik, som der er nu!

Anyway, der er nogle tidligere Braathen 737 i SAS, de har beholdt de gamle
registreringer og de har ikke viking navne. Det kan andre her på forum
fortælle mere om!
For en flynørd stikker de lidt ud, og da især, når de iflg. FR24 er på vej
til EWR! I det virkelige liv - og hvis man ser bort fra ETOPS halløjet -
kunne det sikkert lade sig gøre med et par fuel stops undervejs....

Moralen er, at man ikke kan stole 100 % på FR24!;)
 
Back
Top