En fredags traad til ettertanke....

Er egentlig ikke uenig med deg KGL, men jeg valgte fremdeles å poste etter å ha vurdert lenge om jeg skulle trykke på "post"-knappen eller ikke

Må ærlig innrømme at jeg også flere ganger har skrevet ferdig innlegg til denne tråden, men har valgt å IKKE trykke på "post"-knappen.

Someone. Spikeld og sånne prøver bare å provosere fram et eller annet. Prøv å overse dem. Skal innrømme at jeg har vært fristet til å svare også, men klart å la være ;)

Når det gjelder spikeld så er det som vi har sagt før, la moderatorene ordne opp, vi har mer verktøy for det her enn før, og det skjer mer i kulissene enn man skulle tro. Akkurat nå får dere ikke svar fra spikeld på minst en uke.

-A

Når det gjelder spikeld så er det som vi har sagt før, la moderatorene ordne opp, vi har mer verktøy for det her enn før, og det skjer mer i kulissene enn man skulle tro. Akkurat nå får dere ikke svar fra spikeld på minst en uke.

-A

Det er bra, ph-ndr. Håper andre som kanskje også kommer med slike uttalelser vil nå lære og heller holde seg i skinnet.

Ganske frekt aa gjemme seg bak grunnloven som rettferdiggjoering for sjikane og persontrakkassering.

Gjemmer meg IKKE bak grunnloven på noen måte...
Den gjelder for enhver mening frem og tilbake når det gjelder det frie menneskesketes rettighetter i henhold til den lov av 1814 som du og jeg har måtte valgt å følge... du er uening på din måte, jeg er uening på min, men må det virkelig en rettsak opp i de norske domstoler til for å avgjøre dette??

Nei, spør du meg, vi to kan sikkert prate om dette og finne ut en minnelig løsning på dette. Problemet er heller at den norske lov stiller strenge og klare regler for dette... Og så lenge forum.scanair.no er og blir et norsk-registert forum, registert i Norge, så gjelder den Norske Lov (med noen modifikasjoner dog..) ennå for både meg, deg og ikke dette forumets eiere. (kanskje eierene burde ha vurdert et utenlandsk domene?? HINT HINT?? )

Back