findus D610 + mange mm 18 Sep 2009 #1 En fredag ettermiddag på vollen Lenge siden jeg har vært her, og i dag var det rene sommeren på vollen. Solen varmet godt de to timene jeg var der. Mange gamle travere, men her er et variert utvalg av de jeg fikk med meg. (10 min for sen til Thai som gikk fra 19R i dag)
En fredag ettermiddag på vollen Lenge siden jeg har vært her, og i dag var det rene sommeren på vollen. Solen varmet godt de to timene jeg var der. Mange gamle travere, men her er et variert utvalg av de jeg fikk med meg. (10 min for sen til Thai som gikk fra 19R i dag)
Even92LN ScanFlyer Gold 18 Sep 2009 #2 Re: En fredag ettermiddag på vollen Sylskarp serie! Kjempefine farger og motiver også -synd du ikke fikk Thai da.. =/
Re: En fredag ettermiddag på vollen Sylskarp serie! Kjempefine farger og motiver også -synd du ikke fikk Thai da.. =/
G golden561 Newcomer 18 Sep 2009 #3 Re: En fredag ettermiddag på vollen Hi, dig the Cimber and the last pix of the SAS - nice job! Guy:drink
Re: En fredag ettermiddag på vollen Hi, dig the Cimber and the last pix of the SAS - nice job! Guy:drink
G golden561 Newcomer 18 Sep 2009 #4 Re: En fredag ettermiddag på vollen Anybody pix the IL76 today?:up:
L LN-KFW ScanFlyer Blue 18 Sep 2009 #5 Re: En fredag ettermiddag på vollen Digga det med begge SAS-ene som kommer inn for landing!
putzmeister ScanFlyer Dusty 18 Sep 2009 #6 Re: En fredag ettermiddag på vollen Bare en ting å si... Kjempe bra MVH Stein Olsen
J JanSev ScanFlyer Silver 19 Sep 2009 #7 Re: En fredag ettermiddag på vollen Kjempefine bilder mvh Jan
flyKSU ScanFlyer Gold 20 Sep 2009 #8 Re: En fredag ettermiddag på vollen Siste var nydelig! Hadde vært no' for SAS til å bruke til profilering kanskje? :up:
Re: En fredag ettermiddag på vollen Siste var nydelig! Hadde vært no' for SAS til å bruke til profilering kanskje? :up:
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 20 Sep 2009 #9 Re: En fredag ettermiddag på vollen Det siste der<3