Foruten skyhøye forventninger om økning i innreise til Dubai fra Norge,
LN-MOW said:Blir interessant å se om, eller hvor lenge, DY holder ut mot denne gorillaen ...
På spørsmålet om det viktigste destinasjonene for Emirates fra Norge kom det noe overraskende svar i at de overhode ikke var interessert i å prise seg for masse invasjon på Thailand trafikken.
Trolig lenge, all den tid som beskrever, at Emirates bestemt ikke vil ha Thai pax fra Norge.
Jeg skjønner deg ikke helt?
Emirates sier at de ikke vil ha Thailand pax fra OSL og at de ikke vil prise seg mot dette markedet. Da med pris som verktøy ved at Thailand ikke skal prises billig.
Foruten skyhøye forventninger om økning i innreise til Dubai fra Norge,
Håhå, optimist!2. sept nærmer seg stort. Yours truly har fått det ærefulle oppdrag å dispatche den første flighten. Håper på bra vær og lite kranglete Bonusfeber.no-pax. :colgate:
Uavhengig av klasse? Jeg er enig hvis vi snakker C/F, men i økonomi er det greit å få turen delt opp på midten.Spent på hvordan dette går, for meg er det relativt uaktuelt å fly 7+7t til Asia istedenfor 0/2+11t med mindre de er veldig mye rimeligere. Men det samme gjelder forsåvidt Qatar, og de gjør det vel godt på OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.