Re: Emirates planlegger OSL fra 1/8
Er check in ryktene egentlig Someoneryktene?
Er check in ryktene egentlig Someoneryktene?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Fremdeles bare ryktene fra checkin.dk, eller hur?
Kan man forvente en positiv avgjørelse?En beslutning tas av EK snarlig.
Ser ikke Oslo på den lista jeg?
Ser ikke Oslo på den lista jeg?
Får håpe Etihad kommer istedet!
I følge kontakten hos Emirates er planene fortsatt å starte opp OSL til høsten, men problemet er den komplette mangel på oppfølgning og tildels vilje fra OSL, med Knut Stabæk i spissen. Utfordringen går litt på at Emirates ønsker kommer til OSL, mens OSL selv er skeptiske, i stor grad fordi de ønsker å "beskytte" DU og QR. Problemet er jo at det er vedkommende på OSL som har det øverste ansvaret for å tiltrekke seg nye aktører som i stor grad har satt seg på bakbena
Det eneste OSL har gjort ovenfor Emirates er å purre på når det kommer en avklaring. Dette er jo et nytt lavmål fra OSL, da de ikke engang har invitert på vaffler, og står i dyp kontrast til både ARN og CPH som gjorde en innsats da de fikk prospektet
Er det arbeidsplassene til Norwegians thailandske ansatte man er bekymret for, eller er det det å miste et par ukentlige halvfulle 737-flyvninger til DXB i vinterhalvåret?
Om dette stemmer må visse personer byttes ut. OSL må stå på for å tiltrekke seg nye flyselskaper!
Nå er det vel ikke Thai ansatte på DYs flygninger til Dubai, da det er en rute som oppereres av DYs B737 og ikke av deres lounghaul opperasjoner til tross for at det er en IC rute.
Nei, det er vel derfor at herremannen du siterer brukte "eller". Altså for a) enten å skjerme dei thai-tilsette på DU eller b) beskytte DY-ruta til DXB.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.