Er det plasser nok på non-schengen til at alle wide bodies får gateplass? Må begynne å bli trangt på morgen/ formiddag der med SAS, Qatar, Thai og nå EK. Er DY og Thomas Cook også der tidlig på dagen eller kommer disse senere?
1/8 er jo rimelig lenge til, hvis dette stemmer syntes jeg de bruker vinter og votter på å hoste opp en ny rute. Mye kan forandre seg innen den tid. Etihad f.eks??
Husk at det i starten av sommeren vil være rullebanearbeid på DXB slik at EK er nødt til å redusere programmet betydelig i den perioden, så lite gunstig å starte nye ruter akkurat da
Dessuten må de jo faktisk få levert mer materiell
1/8 er jo rimelig lenge til, hvis dette stemmer syntes jeg de bruker vinter og votter på å hoste opp en ny rute. Mye kan forandre seg innen den tid. Etihad f.eks??
Etihad får heller ikke så mange nye longhaul maskiner i 2014
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10140907Flyselskapet Emirates kommer fra 1. august neste år til å fly daglig direkte mellom Dubai og Gardermoen.
Det er sant, men VG Nett er ikke kjent for å komme med feil informasjon om nye flyruter. Men ja, ser poenget ditt ang. sitering av check-in.dk.Der er da intet bekræftet officielt. VG citerer Check-In der "erfarer" at de kommer. Altså ikke noget nyt ift denne tråd.
Det er sant, men VG Nett er ikke kjent for å komme med feil informasjon om nye flyruter. Men ja, ser poenget ditt ang. sitering av check-in.dk.
Det kommer vel en pressemelding fra Emirates om ikke alt for lenge..
Akkurat det med post 25 er jeg med på. Men det at de mangler matriel kjøper jeg ikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.