Emirates med ny første klasse

Re: Emirates med ny første klasse

Er også ny økonomi og biz kabiner. Veldig dumt og litt rart at de har fortsatt det noe håpløse 2-3-2 i biz

Er også ny økonomi og biz kabiner. Veldig dumt og litt rart at de har fortsatt det noe håpløse 2-3-2 i biz

Det virker som det fungerer og at «den vanlige mannen i gata» opplever produktet som bra. Det er vel sikkert en gjennomtenkt filosofi hvor de har maks fortjeneste og fornøyde kunder.

Jeg har til gode å høre ikke-flynerder være misfornøyde med 777 setupen, tvert i mot.

Fint å se at de har roet ned det grusomme bling-bling-billiginteriøret sitt. Ellers minner økonomikabinen om SWISS 777, trangt - spesielt i bredden.

Har fløyet Emirates med 10 i bredden i økonomi. Tviler på jeg gjør det igjen. Har ikke prøvd 787 eller A-350. Vil tro ni i bredden på disse maskinene er langt bedre enn 10 i bredden på en 777? Eller hva?

Har fløyet Emirates med 10 i bredden i økonomi. Tviler på jeg gjør det igjen. Har ikke prøvd 787 eller A-350. Vil tro ni i bredden på disse maskinene er langt bedre enn 10 i bredden på en 777? Eller hva?

9 i bredden på 787 er like smalt som 10 i bredden på 777. Maten på Emirates Y er bra, ellers ikke noe bedre en de andre.

"Mercedes" Fyrste Klasse er nok andre bollar :colgate:

Back