• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Emirates med ny første klasse

Re: Emirates med ny første klasse

Er også ny økonomi og biz kabiner. Veldig dumt og litt rart at de har fortsatt det noe håpløse 2-3-2 i biz

Er også ny økonomi og biz kabiner. Veldig dumt og litt rart at de har fortsatt det noe håpløse 2-3-2 i biz

Det virker som det fungerer og at «den vanlige mannen i gata» opplever produktet som bra. Det er vel sikkert en gjennomtenkt filosofi hvor de har maks fortjeneste og fornøyde kunder.

Jeg har til gode å høre ikke-flynerder være misfornøyde med 777 setupen, tvert i mot.

Fint å se at de har roet ned det grusomme bling-bling-billiginteriøret sitt. Ellers minner økonomikabinen om SWISS 777, trangt - spesielt i bredden.

Har fløyet Emirates med 10 i bredden i økonomi. Tviler på jeg gjør det igjen. Har ikke prøvd 787 eller A-350. Vil tro ni i bredden på disse maskinene er langt bedre enn 10 i bredden på en 777? Eller hva?

Har fløyet Emirates med 10 i bredden i økonomi. Tviler på jeg gjør det igjen. Har ikke prøvd 787 eller A-350. Vil tro ni i bredden på disse maskinene er langt bedre enn 10 i bredden på en 777? Eller hva?

9 i bredden på 787 er like smalt som 10 i bredden på 777. Maten på Emirates Y er bra, ellers ikke noe bedre en de andre.

"Mercedes" Fyrste Klasse er nok andre bollar :colgate:

Back