Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Re: Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Det tar 10 sekund å opprette en profil der, du trenger ikke være aktiv eller gjøre noe annet enn å poste en post. Du gjør livet mitt ekstremt mye enklere når jeg skal gå igjennom påmeldingslisten. På forhånd takk! ;)

Gjort det nå.

Begrenset hva man rekker på 20 min turnaround ;)

-eggs

Er med økonomi, endelig fått reg meg på bonusfeber, med mitt virkelige navn.."Reidar"........

Griseflaks, har fri i årets mest active dager.....:lol:

Er med, business - profil på Bonusfeber er den samme som her.

Prisverdig tiltak! Dessverre har vi en 2-dagers ledersamling på jobben på samme tid:( Får satse på en helg i Dubai på et senere tidspunkt...

Jeg i Eco.

Samme brukernavn på Bonusfeber..

Last edited:

Jeg har 25, men har bedt om flere. Som du sikkert vet har de kun 42 C seter på denne maskinen

God damn... Kult for de siste som havner midt i Bonusfebers fylleslag. Ler meg skrukkete.

Skulle svæææært gjerne vært med på denne, men de 4 påfølgende ukene går nesten sammenhengende rundt og rundt jordkloden. Bra tiltak

God damn... Kult for de siste som havner midt i Bonusfebers fylleslag. Ler meg skrukkete.

Skulle svæææært gjerne vært med på denne, men de 4 påfølgende ukene går nesten sammenhengende rundt og rundt jordkloden. Bra tiltak

Må nok ha diversion både til Warsawa og Istanbul for å fylle opp baren :colgate:

2 stk på eco, dette kan enn jo ikke gå glipp av.

samme brukernavn på bonusfeber.

Jeg kan meget godt enke meg å være med på programmet den 3 september hvis det er lov uten å ha flydd?

Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Jeg er med i biz hvis det er plass, og economy hvis ikke :)

Og jeg heter det samme på bonusfeber.

Last edited:

Av alle ting er jeg innkalt på 6 dagers HV-øvelse i det tidsrommet. Pokker skinn og bein altså...

Er med økonomi, endelig fått reg meg på bonusfeber, med mitt virkelige navn.."Reidar"........

Griseflaks, har fri i årets mest active dager.....:lol:

Veldig hyggelig.

Skrukken??? ;)

Jeg kan meget godt enke meg å være med på programmet den 3 september hvis det er lov uten å ha flydd?

Vi tar den offline ;)

Av alle ting er jeg innkalt på 6 dagers HV-øvelse i det tidsrommet. Pokker skinn og bein altså...

Yikes, vel bedre da enn i januar. Ring @Farmer og be han trekke i tråder.;)

Sendte ut en melding til alle påmeldte tidligere i dag.

Vennligst send svar innen 10. juli.

Den 10. juli starter jeg å cleare stand by listen.

Og PS! for de som ikke får plass/ikke har tid, Star Mega Do 6 starter i Oslo i år og charteren er på SAS metall. Lansering om veldig kort tid ;)

Og PS! for de som ikke får plass/ikke har tid, Star Mega Do 6 starter i Oslo i år og charteren er på SAS metall. Lansering om veldig kort tid ;)

Har du mulighet til å slippe datoene for denne?

Venter på LHR slot, så nei. :/

Star Mega DO høres spennende ut! Jeg ber til høyere makter om at den ikke ender opp mellom 7. og 15. november.

Blir gjærne med i Biz, pluss en til! :) (Hvis det er mulig)

Absolutt. Burde vært lovfestet fri. :)

Finnes Lovfestet velferdsperm, og all ferie ( så lenge det er med familien) havner i den kategorien. Bare å skrive en søknad at dette er noe du og kona har gledet deg til i lang tid osv. Så pleier det å gå igjennom :P

Back