Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Re: Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Sitter i områdeutvalget og er med å behandle de søknadene så det hadde blitt å ljuge til meg sjøl:p

Veldig bra tiltak og høres ut som en kjempetur til utrolig lav pris. Regner med mye aktivitet på tripreportsiden som vil gjøre oss som ikke kan dra enda mer misunnelige.

Synd det er midt i uken for jeg har ikke 3 feridager til tilgjengelig i år.

Var selv med på jomfruturen for Norwegian til Dubai og det var endel som var skuffet over at det var absolutt null ekstra servering eller arrangementer.

Last edited:

Ikke mottatt noe mail om deltagelse, da betyr det at det er fullt?

Har du sjekket bonusfeber.no hvor alle får beskjed ?

Ikke mottatt noe mail om deltagelse, da betyr det at det er fullt?
Påmeldingen er på bonsufeber, kan ikke se at du er listet blandt deltagerne der. Har du meldt deg på turen der?

jeg har nok misforstått siden det opprettes på 2 sider. Jeg har kun lagt inn her og lagt ved bonusfeber navnet.

jeg har nok misforstått siden det opprettes på 2 sider. Jeg har kun lagt inn her og lagt ved bonusfeber navnet.

Son nevnt tidligere ... ;)

Det tar 10 sekund å opprette en profil der, du trenger ikke være aktiv eller gjøre noe annet enn å poste en post. Du gjør livet mitt ekstremt mye enklere når jeg skal gå igjennom påmeldingslisten. På forhånd takk! ;)

Det er foreløpig fullt, med mulighet til å stå på venteliste. Fristen for å bekrefte påmeldingen er 10. juli før setene blir frigitt og gitt til nestemann på listen. Ventelisten er allerede lang (spesielt for business), så det er sannsynligvis for sent, men det skader ikke å legge inn ønsket i Bonusfeber-tråden.

Og PS! for de som ikke får plass/ikke har tid, Star Mega Do 6 starter i Oslo i år og charteren er på SAS metall. Lansering om veldig kort tid ;)
Har første ledige slot i mars. Jeg er sikkert optimist om jeg håper på mars og reise i helgen.

Leste at det var mange som ønsket tur. Då ser det nå som nesten umulig next time

Har første ledige slot i mars. Jeg er sikkert optimist om jeg håper på mars og reise i helgen.
Støtter forslaget om å legger det til en helg. Fortrinnsvis en partallshelg, for å være helt nøyaktig. :p

Jeg som ukependler synes det er en meget god løsning å dra tirsdag og være hjemme fredag. ;-)
Da kan jeg jobbe hardt mandag, tar fri resten av uka, dra på guttetur og så hjem til kjærring og unger fredag som vanlig :-)

Støtter forslaget om å legger det til en helg. Fortrinnsvis en partallshelg, for å være helt nøyaktig. :p

Skal du ha tilgang til airline executives, samt få tilgang til gode tours, må arrangementet settes til en ukedag. Så helg blir det dessverre aldri.

Re: Emirates planlegger OSL fra 1/8 -> Bekreftet fra 1/9

He, he, er litt spent på belegget 2.-4. September.. Mulighet for soveplass ?:p

Re: Emirates planlegger OSL fra 1/8 -> Bekreftet fra 1/9

Thomas, er det dere som har handling ?

Back