• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Re: Emirates planlegger OSL fra 1/8 -> Bekreftet fra 1/9

Flott, da er vi i trygge hender den 2.sep :up:

Jeg og LN-RRE er med på first flight out fra OSL. Er veldig spent på hvordan det blir :-) Vi skal videre til BKK på den turen å får fly A380, dette blir spennende!

Hvordan er belegget sålangt booked på den? Så ut på setereservasjonen så er det veldig god plass i eco :-)

Re: Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

For et UTROLIG bra tiltak! Utrolig bra jobbet og veldig interessant tilbud! Jeg er faktisk på samme flight. Oslo-Dubai-Bangkok. Benyttet meg av tilbudet som var Oslo-Bangkok til 4300 kr t/r i ape class.

Dumt spørsmål, blir det DP til alle fra Emirates eller er det bonusfeber som stiller med DP? :D

Hva er DP[emoji14]?

Diet Pepsi ;) evt Double Pe...Purpose... evt Dom Perignon... Men her er det nok mest det første selvfølgelig. Det drikkes ikke alkohol ombord på arabiske selskaper har jeg hørt, ihvertfall ikke bland bonusfeber-business-gjengen... :drink

Jeg har enda ikke vært på en DO-charter hvor vi ikke har tømt kjerra for alkohol ... ;)

Ser ut som utreisen 02 sept er endret fra 13:55 til 16:00 med ankomst 00:50

noen som vet hvorfor den har blitt endret ?

Hm, hva er så endringen der ute når vi kommer tilbake ?:rolleyes:

Jeg tror det er fordi handlingselskapet på OSL har ytret ønske om et par ekstra timer til å loade med drikkevarer på åpningsflighten..:drink

Toppers for meg. Da rekker jeg å ta bilde av landingen før jeg sjekker inn på flygningen antagelig da ;)

... og jeg kan ta bussen fra Sørlandet klokken 07 i stedet for 05 (forutsatt at pre-party starter litt senere? :p)

Hvis det fortsatt er plasser hadde det vært kanonbra med 2 plasser i business :)

Hvis det fortsatt er plasser hadde det vært kanonbra med 2 plasser i business :)

Der er du nok desværre lidt (meget) for sent ud. Laaaang venteliste allerede....

Fortsatt ledige plasser i Economy? Ser at oversikten i første post på Bonusfeber antyder det, men den ser ikke ut til å ha blitt oppdatert siden mandag.

Du må poste på Bonusfeber hvis du vil være med. Dette er en infotråd.

Okei, skal få registrert meg og hørt!

Våknet først nå her... Er det ledige plasser i biz. Fremdeles??

<mod>
Hva dere drikker, hvor det drikkes, hva det heter, hva det smaker, osv. er ikke tema i tråden her.

-A
</mod>

Back