Vet ikke hva D60 er god for, i forhold til D40 (som jeg har), men har merket at det å ha 6mp har vært forlite av og til. Hadde jeg hatt valget nå, hadde jeg gått for D60. Det kan uansett ikke være dårligere enn D40 (ikke det at D40 er dårligDet var egentlig ingen som svarte på om det er gode grunner til å bruke mer penger på en D60 istedetfor en D40.
Noen som har synspunkter her?
BF:cool2 (som fortsatt ikke har fått kjøpt seg kamera!)
Denne personen er ikke tilregnelig siden det kommer en slik kommentarKjøp heller Canon![]()
Denne personen er ikke tilregnelig siden det kommer en slik kommentar![]()
:colgate:
Vet ikke hva D60 er god for, i forhold til D40 (som jeg har), men har merket at det å ha 6mp har vært forlite av og til. Hadde jeg hatt valget nå, hadde jeg gått for D60. Det kan uansett ikke være dårligere enn D40 (ikke det at D40 er dårligld).
Når jeg har tatt bilder på 55mm og det er egentlig passet med f.eks 100mm og jeg skal klippe det til så begynner bildet å bli kornete. Og når man skal zoome inn for å finne reg. Hadde jeg hatt f.eks 10.2mp så hadde kanskje bildet blitt bedre.På hvilken måte har du merket at 6mp er for lite?
Det er sant detDet er jo ikke nødvendigvis megapixelen som er det avgjørende.....
Andre ting som kan være av større betydning er bildebrikken og optikken. Dette er like viktig![]()
AbsoluttHva med personen som styrer kamera ? Burde jo telle litt det også
En 2x forlenger er en billig måte å få dobbelt så lang brennvidde, og ja den stjeler lys. Har du den på f.eks en linse med blender 5,6 blir effektiv blender 11,
Det er vel ikke helt korrekt? Man mister riktignok to blendertrinn, men man dobler ikke tallet, dvs, et objektiv med største blender 5,6 får med 2x TC 7,1 største blender.
OBS, OBS, OBS.......For all del, kjøp heller ikke Tamron, men Sigma. De leverer god kvalitet og jeg har aldre hatt noen problemer med mine objektiv.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.