Blackhawk
ScanFlyer Gold
Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian
Kjenner ett par stykker, som også har hatt negative erfaringer
med Norwegian sin booking/kundeservice og de som sitter der.
En av dem skulle prøve å høre på pris på en bestemt rute, men
fikk klart beskjed - at "nei, den ruten finnes ikke" (selv om den
gjorde nettopp det!). Så ble han koblet videre, der fikk han svaret
at den bestemte ruten ikke gikk den dagen (den gjorde det også!).
Da ble han lei, og sa "god jul" (dette var like før påsken) og la på - og
bestillte med et annet selskap i stedet. Anbefalte han å sende
e-post til til "refusjon@norwegian.no", men han ville dog ikke det.
Gjorde det for han (mot at jeg ikke tok med navnet hans), og sendte
info om hans brukererfaringer med Norwegian - som han da ikke hadde
fløyet med før.
Fikk da et høflig svar (noe standard-aktig) tilbake, om at de
beklaget situasjonen osv. Anbefaler å formidle brukererfaringer
rett til selskapet, uansett hvilket det skulle være - de kan ikke
forbedre seg dersom de ikke får tilbakemeldinger.
Kjenner ett par stykker, som også har hatt negative erfaringer
med Norwegian sin booking/kundeservice og de som sitter der.
En av dem skulle prøve å høre på pris på en bestemt rute, men
fikk klart beskjed - at "nei, den ruten finnes ikke" (selv om den
gjorde nettopp det!). Så ble han koblet videre, der fikk han svaret
at den bestemte ruten ikke gikk den dagen (den gjorde det også!).
Da ble han lei, og sa "god jul" (dette var like før påsken) og la på - og
bestillte med et annet selskap i stedet. Anbefalte han å sende
e-post til til "refusjon@norwegian.no", men han ville dog ikke det.
Gjorde det for han (mot at jeg ikke tok med navnet hans), og sendte
info om hans brukererfaringer med Norwegian - som han da ikke hadde
fløyet med før.
Fikk da et høflig svar (noe standard-aktig) tilbake, om at de
beklaget situasjonen osv. Anbefaler å formidle brukererfaringer
rett til selskapet, uansett hvilket det skulle være - de kan ikke
forbedre seg dersom de ikke får tilbakemeldinger.