Elendig kundehåndtering av Norwegian

Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Kjenner ett par stykker, som også har hatt negative erfaringer
med Norwegian sin booking/kundeservice og de som sitter der.
En av dem skulle prøve å høre på pris på en bestemt rute, men
fikk klart beskjed - at "nei, den ruten finnes ikke" (selv om den
gjorde nettopp det!). Så ble han koblet videre, der fikk han svaret
at den bestemte ruten ikke gikk den dagen (den gjorde det også!).
Da ble han lei, og sa "god jul" (dette var like før påsken) og la på - og
bestillte med et annet selskap i stedet. Anbefalte han å sende
e-post til til "refusjon@norwegian.no", men han ville dog ikke det.
Gjorde det for han (mot at jeg ikke tok med navnet hans), og sendte
info om hans brukererfaringer med Norwegian - som han da ikke hadde
fløyet med før.

Fikk da et høflig svar (noe standard-aktig) tilbake, om at de
beklaget situasjonen osv. Anbefaler å formidle brukererfaringer
rett til selskapet, uansett hvilket det skulle være - de kan ikke
forbedre seg dersom de ikke får tilbakemeldinger.
 
Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Vi hadde jo en "opplæringsansvarlig" i Norwegian som var svært aktiv på dette forumet en stund.

Hvis opplæringen i selskapet ligger på samme nivå som innleggene hans skjønner jeg godt at kundeservicen blir elendig! :D
 
Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Jeg mener DY her har utvist dårlig skjønsomhet.
Martin L har en god sak her og du bør sende saken din til Kjos slik at han blir klar over hvordan en endringssak ikke skal håndteres.
Det kan ikke være i DY's interesse og opptre overfor sine kunder på denne måten.
 
Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Vi hadde jo en "opplæringsansvarlig" i Norwegian som var svært aktiv på dette forumet en stund.

Hvis opplæringen i selskapet ligger på samme nivå som innleggene hans skjønner jeg godt at kundeservicen blir elendig! :D

Ja, der var vel ikke alltid graden av seriøsitet i innleggene veldig stor....:)
 
Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Skal bli morsomt å sjekke "kunderservice'n" dems når jeg for første gang skal fly DY på Lørdag :drunk:
 
Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Det er viktig å skille snærr og barter her. Jeg har enda tilgode å oppleve noe negativt når jeg flyr med Norwegian. Problemet her er utelukkende kundesenteret og et difust regelverk.
 
Re: Elendig kundehåndtering av Norwegian

Hadde en litt morsom en hos Røros idag, skal reise med DY i morra tidlig og prøvde å sjekke inn på automat før jeg gikk hjem fra OSL idag, det funka ikke. Så jeg stikker innom ei som sitter på checkin og blomstrer, spør om hu visste grunnen til at jeg ikke fikk sjekket inn, om det kunne være fordi det var en gruppebooking eller at det var fordi avgangen var i morra .... hu ser surt på meg (der jeg står i SAS uniformen min) "Åssen skal jeg vite det a ??? Du er hos Norwegian nå"

Men fant iallfall en som var villig til å hjelpe ... og nå sjekket inn på vindu nødutgang ;)
 
Back
Top