• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ekstra best fredag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen! :)

Siste innspurt før helga kommer og det er deilig! Mørkere og mørkere om morgenen så refleksen er viktig å få fram!

Ellers håper jeg været spiller på lag så en småflytur kan gjennomføres på søndag. :)

Ha en super en! 20220909_054027.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Thon Hotel Maritim i Stavanger. Bagasjen min landet ikke med samme fly som meg i går og da tikker forsikringen på Eurocard Platinuminn i det bagasjebåndet stopper og bagasjen ikke er med…så nå har jeg ny garderobe til snaue 10.000,- At bagasjen kom til hotellet etter at jeg la meg gjør bare fredagen enda bedre enn best. Moralen er - reis aldri med bare håndbagasje:-) Nå klar for dagens møter i nye klær.

Morn fra Taufkirchen(Vils), viktig med delen i parentes da det finnes to steder med samme navn i umiddelbar nærhet til München.
I dag skal man se to personer (forhåpentligvis) svare ja, før de får lov til å spandere mat og drikke på oss alle

God morgen. Joggetur med refleks på både arm og ben ble gjort unna i mørket. Solen kom vel ikke opp før jeg hadde både løftet skrot og spylt kroppen. Håper å få trykket gjennom mye jobb i dag, så blir det vel å få endel kjeft utover de neste to ukene fordi folk er misfornøyd med lønnsoppgjøret. Mulig jeg må gjøre det samme med min sjef når resultatet kommer.

Hadde håpet på sushi i kveld, men jentene sa de lager taco selv. Da blir det taco.

God morgen fra kontoret. Både barnehagelevering og en økt i form av sykkel for tog er gjennomført. Så 50% ferdig med dagens fysisk fostring. Men får vel jobbe litt også nå. Ha en fin dag

God dag fra Oslo - ikke noe spesielt på tapetet i dag. Triste nyheter om dronningens bortgang fra over dammen i går. Mange husker jo ikke en annen monark. Elizabeth tror jeg har vært et samlepunkt i en nasjon som ellers har blitt revet litt i filler de siste årene med Brexit, murring om skotsk uavhengighet osv. Jeg er jo halvt britisk selv så det går jo litt inn på meg også. Vært tradisjon hver jul og se på dronningens tale 1 juledag. Den siste hun holdt i fjor var nok kanskje den sterkeste, tapet av ektemannen gjorde nok veldig vondt for henne. Og i den alderen er jo ikke det helt uvanlig at det kan gi utslag i sviktende helse faktisk.

G’morgen .. snart helg. Kan ikke komme fort nok.

Ser ut til å bli vått, men håper det ikke blir våtere enn at gresset tørker så jeg får kjørt litt gressklippertraktor.

Back