DY EI-FHC/LN-NOL - status

Re: LN-NOL Spesial design

Han kan jo hoppe på ferja og så ta buss #174 til MoF. Det klarer han kanskje innen den har landet igjen.

Mulig det er noe feil med min nettleser, men så vidt jeg kan se har den ikke tatt av enda...?

Jo, der var den i luften...

Last edited:

Rett over møterommet til dc8'ern også (nesten?) - vi venter på ferske bilder :USA :nor

Uuurg misset take off , ser ut som den kommer inn fra soer paa vei tilbake ..... urrrg

haha, denne posten begynner bli morsom lesning :)

NOL er inntil videre en skikkelig GHOST maskin :D

The Ghost of NOL....har traalet alle Web-cams for aa se om det er noen som kan gi et glimt, men ingen luck so far...regner med at gjengen ved stripa paa BFI snappet avgang landing...men det kan ta noen timer foer bilder kommer opp....Matt Cawby er stort sett paa Everett...men Royal S King og et par andre henger rundt....

Er bare glad jeg ikke må tidlig opp i morgen. Jeg kan vente hele natten :lol:

T....Matt Cawby er stort sett paa Everett...men Royal S King og et par andre henger rundt....
Og MOW - han burde henge over kanten på et gjerde med kamera når han først er i by'n :D

Dårlig det! Men det er da bedre enn en vanlig "tom" hale...

Som jeg tenkte. At det ikke kom til å bli noe særlig spesielt. Veldig skuffende!

Og MOW - han burde henge over kanten på et gjerde med kamera når han først er i by'n :D

MOW'n hang over gjerdet han...paa Spaceneedle...dessverre kom NOL'en inn fra soer.....(fra Nord hadde det blitt glimrende med de snekledte Olympic Mountains i bakgrunn....og ennaa bedre om DY hadde hatt litt guts til aa gjoere noe spesiellt :angry:)

Back