Originally posted by ph-ndr
Da kan vi jo "konsolidere" om det appelerer til folk, eget subforum med egne moderatorer der.
-A
Originally posted by ATC-flyradar
Beklager CK hvis det blir mye SBS-1 på www.scanair.no - det er min skyld, men populært er dette også blitt - så hvorfor det skal lages eget forum for dette skjønner ikke jeg. Men repspektere dommen - selvfølgelig må det opplyses om det ene eller andre her, selv om det lages et eget forum på sidelinken.
Det at alle her skal forholde seg til flere forum i forbindelse med at dette er flyrelatert saker , synes jeg personlig ikke noe om det.
Men jeg skal ikke bli noen landplage - jeg har dette som hobby som jeg vil dele med andre og hvis dette ikke er tema her - så kan all info komme på helt andre forum. helt alane - ingen problem for meg.
Men jeg synes at spørsmålet ditt er retterdig - det å spørre folkene her - synes jeg at du gjør på en riktig måte - så er det sagt.
Jeg avventer på hva som kommer ut av dette - så tar jeg dommen helt til etterrettning uten sure miner.
Fortsatt god tur Christian.
Jan
Beklager hvis jeg misforsto deg, jeg trodde min landeplage ble for mye for enkelte og jeg ville ikke lage noe krøll her. Jeg skjønner at det kan være landplage når vi tar opp problemer som vi har hatt med oppsett osv. Dette kunne vi tatt andre steder.
Ingen sure miner fra min side - så kom med en konklusjon - så finner vi en løsning på dette !![]()
Jan
Beklager hvis jeg misforsto deg, jeg trodde min landeplage ble for mye for enkelte og jeg ville ikke lage noe krøll her. Jeg skjønner at det kan være landplage når vi tar opp problemer som vi har hatt med oppsett osv. Dette kunne vi tatt andre steder.
Ingen sure miner fra min side - så kom med en konklusjon - så finner vi en løsning på dette !![]()
Jan
Bare vent til CK legger seg, så hacker jeg databasen til å lage forum-admin av meg, så lage vi et forum til dere i nattens mulg og mørke, og delegerer deg som admin der?
-A
Originally posted by CK
Jeg har fått en forespørsel om vi kunne lage et eget forum for Flyradar-trådene (på førstesiden i dag er det ikke mindre enn fem tråder om flyradar).
Hva sier folket?
Originally posted by Leorim
Jippie . CK har lest min PM :clap :clap
Føler du for at de som styrer her skal få gjort noe eller du vil ha noe endret så er det ikke værre enn å smelle opp en tråd der den hører hjemme, enten her inne eller på "forum feedback". Jo flere øyner på saken jo bedre.
-A
Kan godt holde meg borte eg, ingen problem det
Originally posted by CK
Jeg har fått en forespørsel om vi kunne lage et eget forum for Flyradar-trådene (på førstesiden i dag er det ikke mindre enn fem tråder om flyradar).
Hva sier folket?
Originally posted by CK
Hva sier folket?
Hva mener du med dette ??? Kommer du til Oslo den 30.3 for å bidra med en kveld på byen med oss andre på forumet ???
Fleipa ! men ta deg en tur sammen med disse andre som har SBS-1 så kan vi plage dem på ølHundKvelden![]()
Vi kan ta med en PC med ICE kort - se på radar og drikke ØL - det blir bra Leorim !!
Eller hva synes dere andre om detteat de kommer til Oslo -litt OT - håper at ingen blir sur av det
![]()
Jan
Kan godt holde meg borte eg, ingen problem det
Que? Har jeg sagt noe jeg ikke skjønner?
Var ikke noe mer poeng enn at jeg oppfordrer alle her til å få frem alle ønskene fra skapene sine og frem i dagslys, absolutt ingen kritikk av noe som helst? Litt av poenget er vel at det skal være åpenhet nok til at alle gode forslag kan fint bare luftes offentlig...
Beklager veldig om jeg har uttrykt meg så dårlig at du føler at jeg har bedt deg holde deg unna, det er veldig feil.
-A
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.