Er det egentlig tale om Bananrepublikker, eller er dette resultatet av hva vi har hoert her inne siden 2000ish - vi har hoert at de ansatte alle sammen har vaert alltfor dyre, personal kostnader er den stoerste fienden til bi-billige billetter, empirisk bevist - vi har alle hoert, noen av oss har forsoekt aa peke paa at ansatte er mennesker, noe vi faa ikke fikk noe spesielt gjennomslag for. Ansatte var hyllevare - om de ikke likte hyllen de ble satt paa kunne de jo bare finne seg nye jobber !!
Shit - Shit - Shit de fant seg nye jobber og hyllene er tomme !! Det er koer, vi faar ikke pass !!, vi staar timesvis i koeer i sikkerhets kontroll, for sjekk inn, salg av billetter blir stanset - men billettene er bi-billige !!
Nei jeg er ikke etterpaa klok - jeg har bare siden jeg selv var hyllevare sett og hatt stor tro paa menneskene i denne bransjen og naa som ansatt i et firma som saa langt i 2022 har skapt 9 Millioner nye ansatte (som vi og vaare partnere behandler som mennesker og som vi investerer i !!) - det finnes andre loesninger (og sorry vi har i grunn stoppet aa kjoepe de bi-billige billettene).