EB-points

Fortsatt virker ikke Mine EuroBonus-sider. Noen andre som får disse til? Jeg venter på en 6.000 poeng som jeg fortsatt ikke har fått fra i høst, og nå begynner jeg å bli litt lei. Har kun etterlyst de 4 ganger så langt, både skriftlig og muntlig.

Stemmer. Fikk foelgende melding fra EB:

Har sett på en tråd angående att det ikke går att logga in og boka awards på SAS siten,

og det stämmer tyvärr sedan strax efter midnatt svenska tid igår den 15jan!

Vill att du ska veta att de jobbar för fullt med det sen dess, även förra natten,

SAS, CSC, och två andra leverantörer som ex IBM, det har högsta prioritet!

Det var ikke mulig å gjøre noe EB relatert på telefon heller i går, alt har visst crashet der i gården.

Har ikke sett poengene, men nyhetsbrevene tikker inn, gjerne tre stykker i flokk og følge.

Nå har jeg fått totalt 3000 poeng i EuroBonus-kampanjen. Fikk først 2000 poeng som ble redusert til 1000 før de igjen la til 2000 poeng.

15 Jan 2009 Email SubscriptionSAS
Ekstrapoeng 2 000 0
13 Jan 2009 Email Subscription CampaignSAS
Ekstrapoeng 1 000 0

Ja, jeg registrerte e-postadressen din og la inn mitt EB-nummer :p

Hvilken dato registrerte du deg, forresten? Bekreftelsesmailen jeg fikk fra SAS, er fra 16/12.. Om du f.eks. registrerte deg f.eks. rett før, så er vel ikke mine langt unna?

Last edited:
Hvilken dato registrerte du deg, forresten? Ser at jeg gjorde det 16/12.

Jeg vet ikke, men jeg registrerte meg mens jeg var i Norge i julen. Fikk da Seasons-magasinet til EuroBonus - og der stod det at jeg ville få 2000 poeng (eller var det 3000?) om jeg registrerte e-postadressen min (som jeg trodde lå inne allerede). Så ble det vist til en rekke tilbud jeg hadde gått glipp av i løpet av året fordi jeg ikke hadde registrert e-postadressen min. F.eks. fikk sølv- og gullmedlemmer tilbud om å reise på Oslo-Bristol-ruten til 10.000 poeng t/r., med mer.

Hva er Seasons-magasinet? Dette tilbudet til Bristol tror heller ikke jeg at jeg har hørt om!

Hva er Seasons-magasinet? Dette tilbudet til Bristol tror heller ikke jeg at jeg har hørt om!

Seasons er et magasin som sendes til alle gull- og sølvmedlemmer i Skandinavia, og det er vel en del av SAS Media-gruppen.

Har jeg aldri sett noe til, og ja, jeg er gullmeldem. Har heller ikke hørt om dette. Jeg har fortsatt samme adresse som jeg hadde da jeg ble det.

Back