EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Det er mer lønnsomt å ta bonustrappa på Ultra, Centra eller Jacobs
Om 2 uker får jeg 9% Trumf-bonus, eller 126 poeng pr 100 kroner brukt. Kombinert med ukens Trumf tilbud på Ultra der prisen på poeng ofte er nede i 16-17 øre pr EB-poeng, så begynner det å bli ganske bra.

Ja, men så kan du jo også regne på hvor mye ekstra du betaler for å handle alle innkjøp på disse sjappene. Melka koster vel 1,- kr mer osv. Rent poengmessig er det glimrende uttelling.

Noen som vet hvordan bonustrappen kombineres med trippelbonus? Slik jeg skjønner det er det 0, 2, 4, 6% ekstra i forhold til vanlig trumf. Kan man da få opptil 11% bonus eller 156 poeng for 100 kroner?

http://centra.no/Diverse/Artikler-kolonialen-/Bonustrapp/

Du stopper på 9% - Trumf velger det beste alternativet for deg automatisk, så har du ikke startet bonustrappa, så vil du allike vel få Trippeltrumf. Men har du en bonus som er høyere enn Trippeltromf (5% med Trumf-Visa), så får du det.

Oppdaterer oversikten for hva man kan få for 100 kr:

EuroBonus MasterCard: 10 poeng
Trumfkort: 13
EuroBonus Diners Club: 15
EuroBonus American Express: 15
EuroBonus American Express Platinum: 20
EuroBonus MasterCard + trippelkampanje: 30
Trumfkort + trippeltrumf: 41
Trumfkort + 2. uke bonustrapp: 41
Trumfvisa: 41
EuroBonus Diners Club + trippelkampanje: 45
Trumfvisa + trippeltrumf: 69
Trumfvisa + 2. uke bonustrapp: 69
Trumfkort + 3. uke bonustrapp: 69
Trumfvisa + 3. uke bonustrapp: 97
Trumfkort + 4. uke bonustrapp: 97
Trumfvisa + 4. uke bonustrapp: 125

Trumf gir ut ekstrapoeng hvis man overfører Trumfbonus til Eurobonus innen 27/11

Overfør...
..minimum kr. 200 - få 100 ekstra EuroBonus-poeng
..minimum kr. 500 - få 500 ekstra EuroBonus-poeng
..minimum kr. 1000 - få 1000 ekstra EuroBonus-poeng
..minimum kr. 2000 - få 2000 ekstra EuroBonus.poeng

Så maks er altså 2000 poeng ekstra

http://www.trumf.no/eurobonus-ekstr...rev45&utm_medium=SAS&utm_campaign=SASartikkel

Fillern, har akkurat overført en hel haug. Regnet ikke med at de kom til å ha kampanjer siden de ikke hadde hatt det tidligere. Får ta lærdom og huske at det sikkert kommer kampanjer på dette fremover.

Finner ingen info om dette på nettsidene til Trumf, men hvis man f.eks. har 3000 kr i Trumfbonus... Kan man da overføre 2000 kr og få 2000 ekstra EB-poeng, også overføre de siste 1000 kr og få ytterligere 1000 ekstra EB-poeng?

Fillern, har akkurat overført en hel haug. Regnet ikke med at de kom til å ha kampanjer siden de ikke hadde hatt det tidligere. Får ta lærdom og huske at det sikkert kommer kampanjer på dette fremover.

Da er vi to, så lissom ikke dette komme grrrr:headbang:headbang

Husk at ved overføring begynner 5-års-klokka å tikke også.

Jaja, spurte jo nylig meg selv om det egentlig var så lurt å overføre poengene. Der fikk jeg svaret.

Finner ingen info om dette på nettsidene til Trumf, men hvis man f.eks. har 3000 kr i Trumfbonus... Kan man da overføre 2000 kr og få 2000 ekstra EB-poeng, også overføre de siste 1000 kr og få ytterligere 1000 ekstra EB-poeng?

Tilbudet kom fra Trumf i en e-post. Og det er kort og godt snakk om å få ekstra EB-poeng basert på totalbeløpet du overfører fra Trumf til EB innen 27. november. Altså ikke mulig å få belønning basert på enkeltsummene du overfører (tror jeg).

Last edited:

Hei,

Alle vet at man kan overføre Trumf-bonus til EB poeng. Så vidt jeg har regnet meg frem til gir 1 kr Trumf-bonus 14 EB poeng. Dette er vel en god kurs.

Problemet er jo at opptjening av Trumf-bonus tar tid. Vel, det finnes et lite triks...

Hvis man er Trumf-kunde og handler på Flust.no, kan man betale med kort (velge å ikke bruke Trumf-bonus). Men dersom man angrer på kjøpet i etterkant (14 dagers regelen), blir beløpet i sin helhet ført tilbake som Trumf-bonus.

På den måten kan man handle for kr 5000 - angre kjøpet - og konvertere til EB = 70.000 poeng.

Mvh
FlyBazz

På den måten kan man handle for kr 5000 - angre kjøpet - og konvertere til EB = 70.000 poeng.

Og med en del kredittkort kan du også gjøre det samme hvis de ikke oppdager, kaller det for svindel, og nuller ut hele EB-kontoen din.

Dette er langt unna svindel.

Poenget her er jo at dette er en metode for å sette penger INN på sin Trumf-konto. Det er ingenting ved dette som er ulovlig.

Jeg klarer ikke å se at dette skulle være svindel. Det er trumf/flust som velger å ikke sette pengene tilbake direkte på kortet og heller gi de som trumfpoeng/penger. Hadde ikke hatt dårlig samvittighet med dette.

Status
Not open for further replies.
Back