Under fire timer til tilbudet utløper. Var mye ledig tidligere idag.På grensen mellom lureri og svindel dette?
Finner ikke en eneste tur til avtalt pris![]()
Under fire timer til tilbudet utløper. Var mye ledig tidligere idag.På grensen mellom lureri og svindel dette?
På grensen mellom lureri og svindel dette?
Du kan ikke vente flere minutter med å bestille etter at slike tilbud er lagt ut.På grensen mellom lureri og svindel dette?
Noen som har mottat poeng for å benytte seg av The Economist tilbudet? Ble trekt på konto rundt jul, men ikke sett snurten av mine 7,5k EB-poeng...
Noen som har mottat poeng for å benytte seg av The Economist tilbudet? Ble trekt på konto rundt jul, men ikke sett snurten av mine 7,5k EB-poeng...
Kjæresten min signet opp for SAS EB MasterCard i desember som hadde et tilbud med 10k poeng i sign up bonus. Er det noen som husker vilkårene for dette; når i januar må man ha foretatt et kjøp? Beløpsgrense?
Kan ikke huske at det var noen beløpsgrense, men mener å huske at det måtte være kjøp før 15. januar...?
Kjæresten min signet opp for SAS EB MasterCard i desember som hadde et tilbud med 10k poeng i sign up bonus. Er det noen som husker vilkårene for dette; når i januar må man ha foretatt et kjøp? Beløpsgrense?
Har noen fått disse poengene?
Bestilling kun den dagen
Har gleden av aa melde om at jeg i gaar mottok 3x poeng for SK907 den 16.jan. Reisen ble ikke bestillt foer den 31.des.
Har ikke hjemreise foer den 28.jan, men satser paa at Optiontown gaar gjennom da saa det blir 6x poeng![]()
Husker dessverre ikke vilkårene nøyaktig, men mener man måtte beholde kortet i minst 2 måneder før man fikk bonus?!? Jeg og samboeren venter på samme bonus, men trodde den bare var på 6000.. !??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.