EB-business-billetter og lounge

LN-FHU

Superflyer
Hallo folkens

Skal reise til København fra Trondheim i mnd.skiftet.Får litt tid på Gardermoen på morran, og tenkte å ta en tur i en lounge for å slappe litt av og få en skikkelig frokost. Hvilken lounge bruker jeg ? og har jeg tilgang til lounge med bonusbilletter( booket i I-klasse,er vel business det ? )

Skal du fly med SAS har du tilgang til SAS biz lounge hvis du flyr med biz billett, men ikke hvis du flyr Y+.

BF:cool2

Hallo folkens

Skal reise til København fra Trondheim i mnd.skiftet.Får litt tid på Gardermoen på morran, og tenkte å ta en tur i en lounge for å slappe litt av og få en skikkelig frokost. Hvilken lounge bruker jeg ? og har jeg tilgang til lounge med bonusbilletter( booket i I-klasse,er vel business det ? )

Har du booket i I-klasse har du tilgang til SAS Business Lounge. Har opplevd, på CPH dog, litt vrange lounge dragons som har påstått at man ikke kommer inn siden det står Y på billetter (Extra), men da gjelder det bare å vise dem at du har en I-billett (business) og dermed har rett til å komme inn

Men hvilken lounge er "best" ? Businesslounge eller Scandinavianlounge....Har aldri vært i noen av dem...

Aha - trenger man en hel sommer til det?? Da jeg var på Arlanda forrige helg, var for øvrig business-loungen stengt - og derav Scandinavian-loungen åpen for alle.

Aha - trenger man en hel sommer til det?? Da jeg var på Arlanda forrige helg, var for øvrig business-loungen stengt - og derav Scandinavian-loungen åpen for alle.

Var også selv forrige søndag i Scandinavian-loungen på ARN i tillegg til loungen på OSL. Så når ble de stengt for sommeren og hvor lenge?

Det er vel nok av medlemmer her som er innom loungen i løpet av en dag eller to - så kan ikke neste mann/dame spørre da??
2 1/2 uke til jeg er innom igjen selv...

Det er vel nok av medlemmer her som er innom loungen i løpet av en dag eller to - så kan ikke neste mann/dame spørre da??
2 1/2 uke til jeg er innom igjen selv...

Skal sjekke på torsdag, om ingen skal dit før meg.

Sommerstengte lounger er vel noe de "alltid" har drevet meg?

Jepp. Rundvasken tar 3-4 uker :rolleyes:, men de stenger ikke alle Scandinavian Loungene samtidig/hvert aar.

De fyller dog paa med brennevin og annet snadder i business loungene som kompensasjon

OK - så det er bloody mary mulighet i hvilken av loungene? ;)

Vi reiser til US med Icelandair neste uke og da står det at vi har tilgang til SAS Business Lounge.

Ofte pølser på fredag ettermiddag i Scandinavian lounge.... men det er vel spriten som utgjør den store forskjellen.
Burde vel kunne kostet på seg litt champagne fremfor det musserende som ofte står fremme også.

Men alt i alt er det vel som i STO/CPH - ikke annet en spriten som utgjør forskjellen

Back