Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Okei, men er det noe som er ført opp i det hele tatt nå? og hvor kan jeg eventuelt selv sjekke ?
Hvor er det dere greier å hente informasjonen om hvilket fly som flyr neste dag?
Men jeg får vite det på ettermiddagen/ kvelden dagen før uansett. De lar siste maskin stå over natten og jeg tar første neste dag så... Men men..![]()
Morsomt..
Her er det en ny bruker som lurer på hvilken maskin som er satt opp pr nå.. Er det ikke bare å si det da?.. OK. Dere jobber i handling/DY, men dere eier ikke forumet av den grunn. Har selv opplevd å få "kjeft" fordi jeg spurte for tidlig.. Makan til folk.
"så vi gidder egentlig ikke å bruke så veldig mye tid på urelevant info"
Voksne folk nå til dags... Glad jeg fremdeles regnes som "barn".
Til og med JEG kan se dette:
DY331 21APR14 25OCT14 123456 J 733 BDU 0440 OSL 0630 Y148
DY338 21APR14 20JUN14 12345 J 733 OSL 1845 BDU 2035 Y148
God tur!
edit:
"Hvis du er litt lur, så slutter du med å mase slik du gjør her. Du har fått gode svar med begrunnelser og må forholde deg til det du hører." - VC-10
Er det virkelig slik vi ønsker å framstå på et forum?.. Er du litt lur, så lar du vær å skrive...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.