DY til Marrakech

kristian

ScanFlyer Blue
Har tenkt oss en tur til Marokko i høstferien 2010. Det blir første uken i oktober. Noen som vet hvordan Norwegians rute til Marrakech går og om den vil dukke opp igjen (nå er den bare mulig å booke ut mars).

Det er det nok ingen som kan svare på, ei heller DY. Det kommer nok an på belegget denne sesongen.

Håper virkelig at DY opprettholder denne ruta, og aller helst at de utvider og legger en rute til Agadir også. Ryanair flyr jo til Agadir fra ganske mange byer nå. Ved å legge til Agadir, kan man velge utreise til den byen og f.eks. hjemreise fra Marrakech.

Såvidt jeg vet er nå all charter borte vekk til Marokko fra Norge, mens det f.eks. i 2001 var minst to operatører. Apollo har holdt stand de siste årene, men såvidt jeg vet har de gitt opp å få nordemnn til å velge andre reisemål enn Kanariøyene. :rolleyes:

Marokko er et av mine favorittland. Og når jeg tenker nærmere etter er faktisk Agadir den flyplassen jeg har landet oftest på når det gjelder flyplasser utenfor Norge!

Har tenkt oss en tur til Marokko i høstferien 2010. Det blir første uken i oktober. Noen som vet hvordan Norwegians rute til Marrakech går og om den vil dukke opp igjen (nå er den bare mulig å booke ut mars).

Norwegian har redusert fra to til en ukentlig avgang og den har i tillegg blitt en ren vinterrute med oppstart i slutten av oktober. Så etterspørselen har nok ikke vært like stor som Norwegian hadde forventet.

Back