Er ikke for å være furten, jeg er rent nysgjerrig, på hvilken måte er Norwegians registreringsnumre mer hemmelig enn Widerøe og SAS sine? Siden vi faktisk kan finne disse selv på wideroe.no? Hva slags firmahemmelighet er regnumrene? Eller har Norwegian blitt... litt mer profesjonelle?! :skep
Er ikke for å være furten, jeg er rent nysgjerrig, på hvilken måte er Norwegians registreringsnumre mer hemmelig enn Widerøe og SAS sine? Siden vi faktisk kan finne disse selv på wideroe.no? Hva slags firmahemmelighet er regnumrene? Eller har Norwegian blitt... litt mer profesjonelle?! :skep
Firmaer har forkjellig policy på hva de ønsker at folk skal legge ut. Jeg kjenner ikke til hva DY har sagt i detalj. Det er klart enklere å si til en drøss medarbeidere at de ikke skal legge ut noe, enn å si at de kan gjøre A men ikke B, og kan gjøre C dersom F og E ikke er samtidig med G og A. Jeg tipper DY har gjort et valg basert på hva de mener er enklest å håndtere uten å tenke på særinger som forumistene. Så får vi respektere det. Historisk info finner man på flight24.com.
Med andre ord har de blitt mer profesjonelle.... Ikke noe verre enn det Pluss i Norwegian-boka mi, som sårt trenger å overstyre flere år med dårlige vibes og inntrykk.
Med andre ord har de blitt mer profesjonelle.... Ikke noe verre enn det Pluss i Norwegian-boka mi, som sårt trenger å overstyre flere år med dårlige vibes og inntrykk.
Hehe, fordi du føler deg mer trygg nå når du vet at ingen får opplyst reg før etter de har flydd samtidig som andre får vite det live via f.eks flightradar24.com?
Tull og tøv fra DYs side, men de bestemmer jo selv, så da så.
The fantastic way of seeing things only one-sided. Det har ingen ting med reg'ene i seg selv å gjøre, men om å gjøre små steg mot et mer profesjonelt image. Du kan teipe ting sammen på innsiden, så lenge utsiden og imaget ser/høres/virker bra (ut) så tar folk det for god fisk. For meg betyr et image mye, så får jeg heller dævve uten å vite at flyet var teipa sammen innvendig :lol: Ignorance is bliss!