• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY reg

pilot94

ScanFlyer Silver
Heisan! :)
Reiser tilbake fra ARN i morgen, noen som finner reg? :)

DY3773 ARN - OSL
DY418 OSL - AES
 
Til info så fikk ansatte i NAS for en tid siden beskjed om å ikke legge ut info fra interne systemer, så det kan være du ikke får svar...
 
Til info så fikk ansatte i NAS for en tid siden beskjed om å ikke legge ut info fra interne systemer, så det kan være du ikke får svar...

Er forsåvidt klar over det, men trodde kanskje det ikke var klart når jeg postet det først, og kanskje noen visste det nå :)
 
Til info så fikk ansatte i NAS for en tid siden beskjed om å ikke legge ut info fra interne systemer, så det kan være du ikke får svar...

Har DY sine ansatte fått beskjed om å ikke legge ut regs?
 
Er ikke for å være furten, jeg er rent nysgjerrig, på hvilken måte er Norwegians registreringsnumre mer hemmelig enn Widerøe og SAS sine? Siden vi faktisk kan finne disse selv på wideroe.no? Hva slags firmahemmelighet er regnumrene? Eller har Norwegian blitt... litt mer profesjonelle?! :skep
 
Er ikke for å være furten, jeg er rent nysgjerrig, på hvilken måte er Norwegians registreringsnumre mer hemmelig enn Widerøe og SAS sine? Siden vi faktisk kan finne disse selv på wideroe.no? Hva slags firmahemmelighet er regnumrene? Eller har Norwegian blitt... litt mer profesjonelle?! :skep

Firmaer har forkjellig policy på hva de ønsker at folk skal legge ut. Jeg kjenner ikke til hva DY har sagt i detalj. Det er klart enklere å si til en drøss medarbeidere at de ikke skal legge ut noe, enn å si at de kan gjøre A men ikke B, og kan gjøre C dersom F og E ikke er samtidig med G og A. Jeg tipper DY har gjort et valg basert på hva de mener er enklest å håndtere uten å tenke på særinger som forumistene. Så får vi respektere det. Historisk info finner man på flight24.com.
 
Med andre ord har de blitt mer profesjonelle.... Ikke noe verre enn det ;) Pluss i Norwegian-boka mi, som sårt trenger å overstyre flere år med dårlige vibes og inntrykk.
 
Med andre ord har de blitt mer profesjonelle.... Ikke noe verre enn det ;) Pluss i Norwegian-boka mi, som sårt trenger å overstyre flere år med dårlige vibes og inntrykk.

Hehe, fordi du føler deg mer trygg nå når du vet at ingen får opplyst reg før etter de har flydd samtidig som andre får vite det live via f.eks flightradar24.com?

Tull og tøv fra DYs side, men de bestemmer jo selv, så da så.
 
Veldig proffesjonelt å hemmeligholde reg'en ... denne fetish'en har jeg ærlig talt litt problemer med å forstå .. ^_^
 
:lol:

The fantastic way of seeing things only one-sided. Det har ingen ting med reg'ene i seg selv å gjøre, men om å gjøre små steg mot et mer profesjonelt image. Du kan teipe ting sammen på innsiden, så lenge utsiden og imaget ser/høres/virker bra (ut) så tar folk det for god fisk. For meg betyr et image mye, så får jeg heller dævve uten å vite at flyet var teipa sammen innvendig :lol: Ignorance is bliss!
 
Back
Top