T Thomas ScanFlyer Rusty 31 Oct 2008 #61 Re: DY på vei til DXB Tripfuelen fra Gardermoen til Dubai var igår 17.2 tonn - de fuelet 21.6 - på returen var Trip'en 16.7tonn.
Re: DY på vei til DXB Tripfuelen fra Gardermoen til Dubai var igår 17.2 tonn - de fuelet 21.6 - på returen var Trip'en 16.7tonn.
LN-KKY ScanFlyer Blue 31 Oct 2008 #62 Re: DY på vei til DXB Thomas said: Tripfuelen fra Gardermoen til Dubai var igår 17.2 tonn - de fuelet 21.6 - på returen var Trip'en 16.7tonn. Click to expand... Thomas; Har du vært og snòket i crewbriefingen nå igjen? :angry: :colgate:
Re: DY på vei til DXB Thomas said: Tripfuelen fra Gardermoen til Dubai var igår 17.2 tonn - de fuelet 21.6 - på returen var Trip'en 16.7tonn. Click to expand... Thomas; Har du vært og snòket i crewbriefingen nå igjen? :angry: :colgate:
T Thomas ScanFlyer Rusty 31 Oct 2008 #63 Re: DY på vei til DXB Nei, jeg snakket med skipper'n på telefon.. dette veit du.. off!
LN-KKY ScanFlyer Blue 31 Oct 2008 #64 Re: DY på vei til DXB Thomas said: Nei, jeg snakket med skipper'n på telefon.. dette veit du.. off! Click to expand... Hehe beklager.. burde visst det... chickenfalls eller?
Re: DY på vei til DXB Thomas said: Nei, jeg snakket med skipper'n på telefon.. dette veit du.. off! Click to expand... Hehe beklager.. burde visst det... chickenfalls eller?
T Thomas ScanFlyer Rusty 31 Oct 2008 #65 Re: DY på vei til DXB Hehehe - later on! Back on track - EET fra ARN idag er 6:37 og fuelfigs på 19.9 tonn.
Re: DY på vei til DXB Hehehe - later on! Back on track - EET fra ARN idag er 6:37 og fuelfigs på 19.9 tonn.
LN-KKY ScanFlyer Blue 31 Oct 2008 #66 Re: DY på vei til DXB hehe aha... see see..husk kostyme, tross alt halloween.. joda burde holde det.. forresten, ser jeg har fikset bilde eller?*imponert over seg selv*... haha
Re: DY på vei til DXB hehe aha... see see..husk kostyme, tross alt halloween.. joda burde holde det.. forresten, ser jeg har fikset bilde eller?*imponert over seg selv*... haha