DY på vei til DXB

Re: DY på vei til DXB

Ank. Fra Rutenr Flyselskap Status
06:00 Dubai DY3015 Norwegian Ny tid 06:15

med litt ugunstige dager å komme hjem får man jo ned i 3259 kr t/r Dubai........:exclaimation

Er ikke dette veldig billig???

Og ja jeg bryr meg midt i om det er en 737 og at komforten er elendig:lol:
Er bare 3 timer lenger en en vanlig 737 tur og dritt lei blir jeg uansett...

Skulle veldig veldig veldig gjerne likt å se samme prisene til EWR eller JFK:colgate:

Er det så ille komfort på disse flyene som noen vil ha det til. Drøye syv timer i en ny 737-800 er vel ikke så mye verre enn på økonomi i en 757 over Atlanteren?

Har DY noe underholdning ombord? Jeg mener det var snakk om filmer hos DY for ikke så lenge siden.
Mine kilder forteller at dem sender filmen "Mamma mia" ombord til dubai, så da e det bare å anskaffe seg ørepropper og sovemedisin!

En god grunn til å være våken ! Slike filmer gjør at en komme ri godt "feel good" lynne og glemmer at en flyr "charter!!!:lol:

En god grunn til å være våken ! Slike filmer gjør at en komme ri godt "feel good" lynne og glemmer at en flyr "charter!!!:lol:

De av oss som ikke liker overfladisk svensk samlebåndspop blir vel neppe i noe feel good humør etter en sånn seanse:rolleyes:

De av oss som ikke liker overfladisk svensk samlebåndspop blir vel neppe i noe feel good humør etter en sånn seanse:rolleyes:

Artig at du kaller Abba for overfladisk svensk samlebåndspop. Sier vel litt om din totalt manglende historiske oversikt over musikk. Abba laget det man kan kalle tidløse slagere. De to unike toneleiene til Ann-Frid og Agnetha har aldri senere blitt gjenskapt, og det er dynamikken og klangen i dette som er med på å gjøre musikken fengende. Tonesatt selvfølgelig av B&B som også senere har hatt suksess med Chess.

Jeg kjenner jeg blir litt over middels provosert av at du sammenligner ABBA med Ace of Base, Herreys og annet.

Men jøssaball - du skal få lov til å ytre akkurat det du vil

Mamma Mia altså?
Hjelpe og trøste. God nok grunn til ikke å ta denne turen.

Det er absolutt mulig å kunne smile og le litt og være litt overbærende av og til.

Finkultur/musikk kan man vel nyte ved andre anledninger. Spiller aldri ABBA hjemme, men uansett jeg kan ikke unngå å komme i godt humør av dette i de store rom... :colgate:

Disse gutta hadde ikke vært milliardærer dersom kun lavpannefolk nøt noe slikt.:9:

Enig, men det er litt oppfriskende uansett !^_^ Ikke noe spennende å diskutere akkurat nå på forumet siden maskinen er vel tilbake...

Enig, men det er litt oppfriskende uansett !^_^ Ikke noe spennende å diskutere akkurat nå på forumet siden maskinen er vel tilbake...

Men en ny er snart på vei ned fra Arlanda! om 13 minutter.

08-10-31 13:35 Dubai DY3991 2 Ombordstigning NORWEGIAN

Følg den gutter. Så glemmervi ABBA, i hvertfall en liten stund......:lol:

Molinari, du må huske at moderatorkollega Someone nettopp er ferdig med skolen, ikke gamlekaren vet du. Han er mer en Boyzone-type. ;-)

Molinari, du må huske at moderatorkollega Someone nettopp er ferdig med skolen, ikke gamlekaren vet du. Han er mer en Boyzone-type. ;-)

Mmmm de er jo skjønne disse Boyzvoice-gutta ;-)

Forøvrig en artig tanke at man er gammel når man liker Abba :o)
Men jeg dytter "The big 4-0" foran meg et par år til

Mmmm de er jo skjønne disse Boyzvoice-gutta ;-)

Gud bedre .... :p

Gi meg heller Lemmy!

lemmy460.jpg

Dette er vel som mange har nevnt tidligere en helt marginell operasjon.
Hvor mye fuel har de igjen ved landing her ?

Men en ny er snart på vei ned fra Arlanda! om 13 minutter.

08-10-31 13:35 Dubai DY3991 2 Ombordstigning NORWEGIAN

Og denne flighten flys av LN-NOF som får premiereturen fra ARN, kan sees på de svenske radarne nå....

Back