STARSHIP 2
ScanFlyer Gold
Re: DY og SK dårligst i Europa
Jeg vil også vedde 1000,-kr på at NAX lever ved nyttår!
Jeg vil også vedde 1000,-kr på at NAX lever ved nyttår!
Har du noen refereanser på at SAS har 8 milliarder SEK i kontanter og 6 milliarder i kredittreserver? Jeg håper det du sier er riktig, men hadde vært morro å sett referanser.
Jeg vet ikke helt, men i siste årsrapport skriver SAS at de har ca 8.9 milliarder SEK i "short term liquid assets". Av dette er cash/bank balances ca 1,5 milliarder SEK. Resten er kortsiktige investeringer.
On March 31, 2008, the SAS Group’s cash and cash equivalents amounted to MSEK 8,124 (8,844), of which MSEK 122 is reported as assets held for sale.
In addition to cash and cash equivalents, the SAS Group has unutilized contract loan commitments amounting to MSEK 5,990 (6,652), which are unchanged since year-end, adjusted for currencies.
Ännu hellre, rapporten för Q1, sid 5:
och
Vel vel, men man kan jo ogsa legge til at DY har stigget som en rakett pa börs (og som ingen annet flyselskap i denne tida). Na justerer kursen seg til mer normale nivea.
SAS er verdt 4,2 milliarder idag! Oppkjøps prisen er vel 20 % høyere! Aksjen går ned til 10kr snart. Da er oppkjøp prisen 1,6 milliarder. Det er konkursprising. 10kr aksjen er mulig vis oljen stiger mer.
andre veien.. du mente at NAX var ute av markedet før året er omme. Ellers enig med F35L at NAX vil ha større problemer med høyere priser enn SAS.Heisann. Opptil flere som ønsker å "gi meg" 1000 kroner om Dy fremmdeles flyr 31 .12 2008 !! La oss ta opp denne tråden igjen i romjulen og se hva som har skjedd. Jeg er klar til å betale ut penger, men har en VELDIG dårlig følelse om DY, at jeg nok vinner veddemåletld
Alt dette er jo rene spekulasjoner og det blir useriøst når det veddes om at DY forsvinner fra markedet. Det finnes absolutt ingen holdepunkter for at det er tilfellet men at noen ønsker det, er en annen sak.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.