Ja, denne blir i tillegg.Blir ruta:
ENDU-ENBO-ENGM
Hva skjer med morgenavgangen (0650) fra Bodø til ENGM? Blir denne i tillegg?
Ja, denne blir i tillegg.
Det er dårlig nytt for de som reiser Bardufoss-Bodø, men dette tyder jo på at det kanskje ikke er så mange av de.Det er i såfall gode nyheter!
Blir 3 ekstra avganger hver uke BDU-OSL også
Det er dårlig nytt for de som reiser Bardufoss-Bodø, men dette tyder jo på at det kanskje ikke er så mange av de.
Det er dårlig nytt for de som reiser Bardufoss-Bodø, men dette tyder jo på at det kanskje ikke er så mange av de.
Noen som kjenner til snittpax mellom BDU og BOO på ruta?
Skal prøve å sjekke snittpax men når jeg kom med OSL-BOO igår var det ca 25 pax som ventet på BOO-BDU.
Ser også at KKN-TOS har siste avgang i mars. Betyr det at både BDU-BOO og KKN-TOS direkte legges ned for sommeren (alltid)?
kanskje litt ot, men det hadde vært kjekt om DY hadde åpna nye ruter fra TOS til steder man faktisk vil dra til...
Hva tenker du da på? Syns DY har greit med ruter fra TOS. Når nå både KKN, ALF, BOO og TRD direkte i tillegg til OSL.
Sia det må uttrykkes i klartekst: det var en med overlegg litt flåsete og spøkefull måte å uttrykke at nye DY-ruter ikke er så interessante når de går til "WF-destinasjoner". Ergo, jeg blir ikke imponert av internruter i Nordnorge, det jeg derimot hadde latt meg imponere over er ruter til større byer eller enda bedre: ut av landet.
så har vi jo eksotiske Murmansk og Arkhangelsk (hvis denne fortsatt går..).
SAS flyr vel sommerstid til ARN
Jeg regner med at du var hyppig gjest på DYs rute til London da...?Både DY og SAS har forsøkt seg på direkteruter fra Tromsø til f.eks. London, uten at dette har vist seg å være bærekraftig. Når man ikke klarer å få mer enn 60-70% kabinfaktor til London så tror jeg at det blir vanskelig med andre destinasjoner. Problemet er at TOS er så langt nord at selv en direkterute til London okkuperer flyet for en stor del av dagen, og DY mente sikkert at de hadde bedre bruk for flyet på and destinasjoner. Man skal kanskje ikke se bort fra at litt mer marginale ruter kan komme tilbake når flere fly skal fases inn (selv om jeg mistenker at satsningen vil komme andre steder).
SAS flyr vel sommerstid til ARN, som jo er et flott sted, og så har vi jo eksotiske Murmansk og Arkhangelsk (hvis denne fortsatt går..).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.