Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by CK
har ikke Kjos påstått at free seating er mer efektivt enn seating og "ledd" av SAS?
Originally posted by jb1
Svært bra tiltak. Sist jeg tok Norwegian måtte de be folk som hadde god tid gå til side slik at de som hadde dårligere til fikk sjekket inn i tide.
Originally posted by CK
Noen som vet hvem som eier CUSS-kioskene? Norwegian, franskmennene eller Northport?
Originally posted by Hurum
Originally posted by CK
har ikke Kjos påstått at free seating er mer efektivt enn seating og "ledd" av SAS?
Ombordstigningen har nok gått raskere uten seating, men Kjos har vel ikke ledd av SAS fordi dem har seating...selv om noen tror det.
.
Originally posted by dc-8-63
Originally posted by Hurum
Originally posted by CK
har ikke Kjos påstått at free seating er mer efektivt enn seating og "ledd" av SAS?
Ombordstigningen har nok gått raskere uten seating, men Kjos har vel ikke ledd av SAS fordi dem har seating...selv om noen tror det.
.
Etter aa staatt i ombordstigningskoe hos FlyNordic paa OSL i gaar, med utsikt til SASBraathens pararelle avgang til Stockholm, vaager jeg aa si at det dreier seg om sekunder i forskjell....helt minimalt
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.