DY har flest tilhengere

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
DY har flest tilhengere på Facebook. Lufthansa er på andreplass, SAS på tredje. DY - "slikt ungdommen lika"?

Vi har snart 53 000 fans her på Facebook. Ingen andre flyselskaper i Europa er større enn oss! Og det er takket være alle dere trofaste tilhengere. På de neste plassene følger Lufthansa med 50 000 fans, SAS med 31 000 fans og EasyJet med 30 000 fans. Skal vi vokse oss enda større? :-)

...og så blev opslaget slettet igen fra deres fan-side.... Der var vist en der var lige lovlig hurtig der ;)

DY gjorde et smart trekk. Du måtte være med i deres FB-gruppe for å delta i konkurransen "vinn et fly" - noe som ga dem noe sånt som 30.000 "fans" "gratis". Smart.

Jeg "måtte" melde meg inn for å kommentere at KLM var større, og da ble jeg visst nummer 53.000. Får jeg gratis flybilletter da? ^_^

Ingen tvil om at DY har vært smarte i markedsføringa si - de fleste melder seg inn i gruppa, men sjelden ut igjen, dermed når DY raskt og enkelt frem til veldig mange potensielle kunder med noen få tastetrykk!

Fullstendig OFF Topic... Men jeg må si du har en VAKKER avatar AirbusTrond!!

EDIT: For ordensskyld, om avataren blir endret, så er det bildet av pære og annasbrus.

Last edited:
Fullstendig OFF Topic... Men jeg må si du har en VAKKER avatar AirbusTrond!!

Hehe, takk ! :D Heldigvis får man varene nå også i Oslo, på Centra rett over gata her har de en hel "endehylle" full av disse. :drink

Det er fare for at jeg endrer tilbake til AaFK-logo, ja. :cool:

Tjae, hvis man ser bort fra KLM som har 57.708...

.

... og American som har over 62000 ..... Virgin America med over 60000 ..

Edit - Ah .. Europa .... maa visst laere meg aa lese bedre. ;)

Last edited:
DY gjorde et smart trekk. Du måtte være med i deres FB-gruppe for å delta i konkurransen "vinn et fly" - noe som ga dem noe sånt som 30.000 "fans" "gratis". Smart.

Konkurransen Vinn et fly var en frittstående webløsning laget i Flash som ble markedsført blant annet på facebook, i tillegg til annonsebannere, i nyhetsbrev og på egen hjemmeside :)

Facebooks virale spredning gjorde at det kom på en del nye medlemmer, men det var ikke et krav at man var medlem.

Hvorfor har Widerøe som er Europas mest punktlige flyselskap da bare 7561 tilhengere?
Forslag til hvordan dette kan økes på en kreativ måte?

E!

Kanskje fordi folk kun flyr Widerøe når de absolutt må og det ikke er noe annet alternativ?

Hvorfor har Widerøe som er Europas mest punktlige flyselskap da bare 7561 tilhengere?

E!

E!

"Hvorfor flyr Widerøe [nesten] bare til småplasser?".. :p

Og ja, her er en løsning; WF IC! :D

Back