peterfox Peter Fox 10 Jul 2014 #1 Duty Free på ankomst i BGO Landet i formiddag fra LGW, så til min store glede at det var kommet Duty/Tax free butikk på ankomst. Godt sortiment og hyggelig betjening, Anbefales
Duty Free på ankomst i BGO Landet i formiddag fra LGW, så til min store glede at det var kommet Duty/Tax free butikk på ankomst. Godt sortiment og hyggelig betjening, Anbefales
Trdfly Moderator Staff member Medlem 10 Jul 2014 #2 Re: Duty Free på ankomst i BGO peterfox said: Landet i formiddag fra LGW, så til min store glede at det var kommet Duty/Tax free butikk på ankomst. Godt sortiment og hyggelig betjening, Anbefales Click to expand... Har det ikke vært Tax Free på BGO Ankomst før???
Re: Duty Free på ankomst i BGO peterfox said: Landet i formiddag fra LGW, så til min store glede at det var kommet Duty/Tax free butikk på ankomst. Godt sortiment og hyggelig betjening, Anbefales Click to expand... Har det ikke vært Tax Free på BGO Ankomst før???
S Scandinavian ScanFlyer Gold 10 Jul 2014 #3 Re: Duty Free på ankomst i BGO Det har det vel vært i mange år nå?
S Scandinavian ScanFlyer Gold 10 Jul 2014 #5 Re: Duty Free på ankomst i BGO Ser fra Flesland sin Facebook side at de har åpnet en NY og kanskje til og med bedre taxfree butikk på ankomst.
Re: Duty Free på ankomst i BGO Ser fra Flesland sin Facebook side at de har åpnet en NY og kanskje til og med bedre taxfree butikk på ankomst.
S Starling ScanFlyer Silver 11 Jul 2014 #6 Re: Duty Free på ankomst i BGO Flesland tilbyr nå 2 dutyfree for ankomende passasjerer utland. Den nye er en del mindre enn den nye.
Re: Duty Free på ankomst i BGO Flesland tilbyr nå 2 dutyfree for ankomende passasjerer utland. Den nye er en del mindre enn den nye.
Flight Cancelled Bonusjeger 11 Jul 2014 #7 Re: Duty Free på ankomst i BGO Starling said: Den nye er en del mindre enn den nye. Click to expand... ....hæ? :8:
Re: Duty Free på ankomst i BGO Starling said: Den nye er en del mindre enn den nye. Click to expand... ....hæ? :8:
peterfox Peter Fox 11 Jul 2014 #8 Re: Duty Free på ankomst i BGO Starling said: Flesland tilbyr nå 2 dutyfree for ankomende passasjerer utland. Den nye er en del mindre enn den nye. Click to expand... Akkurat 800m2 er mindre enn 500m2 ??
Re: Duty Free på ankomst i BGO Starling said: Flesland tilbyr nå 2 dutyfree for ankomende passasjerer utland. Den nye er en del mindre enn den nye. Click to expand... Akkurat 800m2 er mindre enn 500m2 ??
S Starling ScanFlyer Silver 11 Jul 2014 #9 Re: Duty Free på ankomst i BGO Upsss. Den nye dutyfree på Flesland er mindre enn den gamle..