Hei, tusen takk for kjekke kommentarer. Gir meg et ekstra puff til å fortsette med hobbyen. Det fototekniske er ikke det viktigste for meg. For meg er det dokumentasjonen som er det kjekkeste.
ANA mener ejg at jeg så i bussen på vei ut til mitt eget fly på vei hjemover. Men jeg er usikker på om det var en Dreamliner. Fikk ikke tatt bilde dessverre. Men Air China så jeg hvertfall ikke.
Avslutter med et bilde av en Swiftair maskin. Flotte maskiner dette her. Bare noen dager tidligere var det en annen av disse maskinene som gikk ned over Mali.
Ikke så flink å forklare, men om du justerer kontrasten opp så vil du få en større forskjell mellom det lyse og det mørke. Da vil de liksom ikke "gli" inn i hverandre eller skille seg lite ut. Du får fremhevet flyet litt mer på en måte. Lek deg litt med det så ser du fort forskjeller. Men pass på det er lett å overdrive og tar en for mye kan det fort se bra ut ved første øyekast, men det er egentlig ikke det.
Tok meg friheten til å ordne kontrasten på det ene bildet slik du kan se forskjellen. Men det kan oppleves forskjellig fra skjerm til skjerm pga. innstillingene, men hos meg ser dette endel bedre ut.
Tok meg friheten til å ordne kontrasten på det ene bildet slik du kan se forskjellen. Men det kan oppleves forskjellig fra skjerm til skjerm pga. innstillingene, men hos meg ser dette endel bedre ut.