Dugnad?

Hvis både Dag, LN-MOW, Tommy777 og DC 8-63 får ruter fra sine byer, har vi hvertfall 4.. Om alle tar med kona, er vi oppe i 8 :rolleyes:

Dag og LN-MOW kommer til å jobbe for Scanair, så da er det minus 2, men så kan vi legge til unger til de som har. Pluss hund(er) og iguana(Dag?). Men alle disse kommer til å reise på ID. Så lite penger inn der.

Men hva annet mangler vi? Vi har piloter (FBU4EVER og Marius_S), mekanikere (vi er vel flere), Avioniker (Hanschr), Stuere inkl load control (Shadow, Vede(?), ++), Cash management (PeopleExpress), Director of Sales and Marketing (Blubird), Securtiy manager (Egil), Cargo manager (Martin)

Vi mangler cabin crew, hvis ikke EB og CK tar det

Last edited:
Her er et forslag: Brukte litt av forum logoen.
Naturlig å bruke litt av den da det er vi som driver det :D
Og; vi trenger webmanager!
Jobber med rutenettet nå!

Attachments

• Scanair Logo.PNG
    Scanair Logo.PNG
    16.8 KB · Views: 82
Vi skal ikke heller satse på det ex-Sas som FedEx har, det er i det minste airworthy

Dag har jo noen 757'ere, og det er FedEx interresert i.. Kanskje vi kan ordne en byttedeal? (Og om CO får for få 757'ere, kan de jo bare bytte ut den påm oslo-ruta med en 777 :D )

Her er et forslag: Brukte litt av forum logoen.
Naturlig å bruke litt av den da det er vi som driver det :D
Og; vi trenger webmanager!
Jobber med rutenettet nå!

Farmer!

Kan godt være CEO jeg da.. noen WF-poteter er jo bedre enn andre WF-poterer da :)

Done :)

...flight engineer her. Det går jo masse DC10 diff-kurs fra NG;)
Samtidig trenger de mekanikerne på forumet en inspector, så da har jeg to jobber - kompensert med lønn deretter selvfølgelig:)

Det er snakk om dugnad da, tripple-seven

Dag har jo noen 757'ere, og det er FedEx interresert i.. Kanskje vi kan ordne en byttedeal? (Og om CO får for få 757'ere, kan de jo bare bytte ut den påm oslo-ruta med en 777 :D )

Helt iorden :colgate:

Last edited:
ok..hehe.

Her er et kjapt utkast til flydesign:
Kom med forslag til endringer. Jeg foreslår at vi kjører litt retrostil alla gamle scanair(se på halen)

Attachments

• Dc10 scanair.no.JPG
    Dc10 scanair.no.JPG
    29.1 KB · Views: 72
Da erklærer jeg meg tilgjengeling som Customer & Product Concepts Manager med ansvar for inflight, on ground og customer service :colgate:
Dette er noe jeg har bred erfaring i fra hotellbransjen;)

Morsomt å se hva ide'er folk kommer med, og hvor langt de drar dem :lol:

Dere trenger en lurig som kan utvikle et bra F/Biz-prdukt og ta ansvar for plat-kort med farger, så skal jeg ta jobben som kunde! ;)

-A

ok..hehe.

Her er et kjapt utkast til flydesign:
Kom med forslag til endringer. Jeg foreslår at vi kjører litt retrostil alla gamle scanair(se på halen)

Ikke noe dårlig ide. Men kanskje LN-KGL kan ta seg av å tegne hvordan det skal bli ;)

Jeg trekker i frua' serveringskjole og serverver pre-departure drinker , OK ? (eller kanskje ikke...)

Mandag: OSL-ATL-BGO-OSL
Tirsdag: OSL-BGO-IAH-OSL,
Onsdag: OSL-Chicago-MIA-OSL
Torsdag: OSL-IAH-OSL
Fredag: OSL-CPH-ATL-CPH-OSL
Lørdag: OSL-ATL-MIA-OSL
Søndag: OSL-Chicago-MIA-OSL

To ukentlige avganger til Chicago med retur med mellomlandig..
Vet ikke om det går opp med timer, men skal sjekke det.

Dette begynner og bli svært intressant. Når endelig ruteplan er ferdig skal jeg kontakte handlingselskapene på de forskjellige lufthavnene. ;)

Skal vi se: 1000 OSL-ORD, ankomst 1130 lokal tid. ORD-MIA 1230 ankomst 1630. MIA-OSL avgang 1730 ankomst OSL 0900..

ORD-MIA er det vel ikke lov å selge billetter??

Det neste nå er vel at VG snapper dette opp og vi kan lese overskriften på vg.no: "Nytt norsk flyselskap på trappene med nye ruter til USA fra Gardermoen"

Back