• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dugnad?

Kanskje jeg skulle stikke innom MEM når jeg drar til Florida om et par uker :colgate:

Noen som evt. blir med og prøver å overtale denne mannen?

corporate_Fred_Smith_FEDEX.jpg
 
Ellers så har jo FedEx også en ex-SAS DC-10 i flåten, som antageligvis er mer flyvedyktig enn denne.. Tror vi flyr det individet som Kjell Bækkelund og Arve Tellefsen måtte svømme fra på JFK.. I tillegg vet jeg at vi donerte bort omtrent samtlige B727-100-maskiner til div. veldedige formål, så kanskje de ofrer en DC-10 og?
 
Den dagen FedEx begynner å fase ut 10'erne er vel forumet nærmere 20-års jubileum enn 10-års.
 
Nå mangler vi snart bare et par piloter og en engineer....Stein, can you handle 3-holer's?
 
Back
Top