Dugnad?

Ville kanskje ikke valgt Moskva. Kanskje ikke JFK eller PEK heller, spesielt hvis vi skal ha avtale med SK. Heller satse på steder der SK ikke flyr til. ATL og IAH passer kanskje da vi har høystående medlemmer der. Hvor mange flights i uka hadde du tenkt til de forskjellige stedene da, og hvilke ukedager?

Mandag: OSL-ATL-BGO-OSL
Tirsdag: OSL-BGO-IAH-OSL,
Onsdag: OSL-ATL-OSL
Torsdag: OSL-IAH-OSL
Fredag: OSL-CPH-ATL-CPH-OSL
Lørdag: OSL-ATL-OSL
Søndag: OSL-ATL-OSL

Kun noen tanker(med forbehold :D )
Timene som blir til overs brukes til kortere ruter :)

:::Kan BGO ta imot en DC10?

Hvor ble Chicago av???

Okay, nå klarer jeg ikke å se på lengre...

Hva trenger dere en WF-potet til i dette selskapet? Jeg er med på alt (nesten, he he), men legger raskt inn forslag om å legge MIA inn som destinasjon på rundturen via ATL :D

E!

Onsdag: OSL-ATL-MIA-OSL
Lørdag: OSL-ATL-MIA-OSL
Søndag: OSL-ATL-MIAOSL

Da var MIA lagt inn av ruteansvarlig :D

Har du regnet over timer? Hvor mange timer det er i et døgn og hvor mange timer det tar å fly de forskjellige rutene. Tror det ikke vil gå opp slik som du vil. Muligens hvis du fjerner BGO og CPH, for vi satser vel på IC ruter utfra OSL uten mellomlandinger i f.eks BGO og CPH. Bytt gjerne ut en av rutene til ATL med IAH eller SEA (sorry LN-MOW)

Så må du legge inn "natt"stopp og annet vedlikehold. Og så må du ta med TA tider. Request: Sett deg ned og lag en rutetabell med tider og slikt. Tips: Noe av planlagt vedlikehold kan kanskje tas mellom to ruter.

Kom på en ting som kan ødelegge for OSL-ATL-MIA-OSL. Virgin America fikk vel ikke lov til å fly innenriks ruter i USA før minst 50% av selskapet var på amerikanske hender, eller noe slikt. Vil det gjelde i dette tilfellet også?

Ved siden av noe entusiastinspirert vedlikehold av flyparken tar jeg lett på meg rollen som Director of Sales and Marketing.

Hva mangler vi bortsett fra solid cash?

Ved siden av noe entusiastinspirert vedlikehold av flyparken tar jeg lett på meg rollen som Director of Sales and Marketing.

Hva mangler vi bortsett fra solid cash?

Jeg tror faktisk vi har det meste av humankapital, cash blir riktignok et problem......

Nå trenger vi bare samle trådene her, lage en forretningsplan og sy sammen finansieringen. Så er vi i luften, hehe.

Hvis vi skal satse på en slik avtale med SAS, som Norwegian hadde med BU på vestlandsrutene, kan vi neppe fly til destinasjoner SAS selv flyr til. Da vil vi trekke trafikk fra dem, det vil dempe deres interesse.

Lojalitetsprogrammet heter: Scanflyer
Vi har ulike nivå: Blue, Siver, Gold og Platinum.

Vi har besatt viktige nøkkelposisjoner, men viktige posisjoner er ubesatt.

Leder for markedsavdelingen er besatt: Bluebird
Leder for Network/Revenue: Sindreh
Ground Handling Manager: Vede
Loadcontroll: Shadow

Hvis jeg har glemt noen, si fra! Vi mangler teknisk kompetanse, men siden vi kun har et fly bør vi kanskje la den biten være outsourcet.

CEO: Still missing
CFO: Still missing

Kanskje jeg også bør hive meg med :-)

Vi mangler fortsatt et bra design på flyet.
Nå kan vi snart sette kursen for Cuba, og hente flyet.

Back