Dubai 2008 - inkludert BusinessJet

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Jeg ser også for meg fordelene ved å bare være 40 mennesker som skal boarde en intercont-flight, og den "rolige stemningen" det medfører.

Takk for rapporten, godt å lese at du skryter av A319 turen og spesielt servicen ombord fra crewet. Min erfaring er også en utrolig behagelig boardingprosedyre med så få passasjerer ved gate, bred midtgang og kun 48 seter ombord gjør at kabinen føles svært romslig, og det virker som PrivatAir crewet gjør servicen mer personlig. Det som taler for LH sitt eget longhaul metall er bedre seter og litt mindre kabinstøy enroute. For min del kan jeg godt like begge konsepter...

Fra vinterprogrammet erstattes A319 med LH A343 mellom MUC og Dubai. Vet ikke hva som skjer med maskinen da, noen som vet dette? Pr. i dag flyr også PrivatAir for LH mellm FRA og Pune (India) med en 48-seters A319 og FRA-EWR med en 44-seters 737-700, fra vinterprogrammet blir denne flighten opererert av en 737-800.

Last edited:
Maskinen skal inn på Boston - husker ikke hvilken by i Tyskland den skal gå fra - men destinasjonen er BOS.

Har spart på begge menyene - men det er jo rene oppslagsverket så det kommer til å ta litt tid før jeg har skrevet av disse.

Maskinen skal inn på Boston - husker ikke hvilken by i Tyskland den skal gå fra - men destinasjonen er BOS.

Har spart på begge menyene - men det er jo rene oppslagsverket så det kommer til å ta litt tid før jeg har skrevet av disse.

MUC-BOS skal gå med BBJ-1 i vinter, så godt mulig de roterer 319 et annet sted.

Gir opp? Blir aldri kjent med er heller riktig å si...

Javel nei! Men det begynner vel å bli på tide å innrømme at du begynner å bli gammel, EB? Du er jo ikke akkurat noen ungfole lenger! :cool:

BF:cool2

Han er yngre enn meg .. og jeg har holdt på med scanner siden vi holdt på med film og papirbilder!

Absolutt gammel - i kveld er det 20 års fest siden jeg var russ - det er faktisk flere år enn mange her på forumet er!

Det er relativt lite innsjekket bagasje paa disse flightene. folk som fly biz har vanligvis ikke med seg 4000000 tepper :P

Tja - nå var vi i transfer så da så vi ikke bagasjen i Munchen.

Et annet stort plusspoeng med biz-jet`n er luftkvaliteten ombord på en nyere maskin med færre seter enn på en eldre stor maskin.

Back