Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hjemme igjen og rapporten kommer i løpet av dagen/kvelden. Men jeg kan røpe at Business Jet`n er noe av det aller aller beste jeg har opplevd.
Ja det ble F lounge... vanvittig bra - selv om vi ikke ble kjørt til flyet i en Mercedes!!!
At det skulle være trangere på rad 3 i A319 enn på første rad i 747 skjønner jeg ikke. B747`n til LH har 80 seter bare i c-klasse - noe som er nesten dobbelt så mange som på hele maskinen til PrivatAir. Men du må gjerne mene at jeg tar feil - det betyr nok mindre for meg enn for deg.
Mulig at det ikke var Champis til FRA - men det var garantert ikke Heinkel Trocken. Godt var det...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.