Du vet du er en mileage junkie når...

Re: Du vet du er en mileage junkie når...

krølle;884797 said:
Skjønner godt at du vil utsette det uungåelige lengst mulig:colgate:

Hehe! Ja, måtte ringe og bestille den turen oss SAS, da det ikke er mulig online. Mannen fant en rute på 30min og ringte opp igjen. Han lurte også på om jeg var gal... :colgate:

På tide å oppdatere denne tråden litt...

....når man drar på 2 dagsturer til Nice i SAS plus :colgate:

...når man legger inn en mileage run på bryllupsreisen.

...når man reiser til Boston og drar tilbake til Oslo mindre enn 24 timer senere (med samme crew som på utreisen).

...når man reiser til Hawaii og kun er der i 3 dager

...når man reiser til HKG og kun er der i 26 timer, før man reiser hjem igjen

Når du kunne tatt en direkte flight hjem men velger å ta en mellomlanding og layover på 8 timer underveis for å få en ekstra segment.

Når man bruker over 30 timer i stedet for 5-6 timer på å komme seg fra LAX til NYC. Fordi man reiser via Asia. Gleder meg til å forklare den i passkontrollen... :p

Når man bruker over 30 timer i stedet for 5-6 timer på å komme seg fra LAX til NYC. Fordi man reiser via Asia. Gleder meg til å forklare den i passkontrollen... :p
Ingen hånlig latter i innsjekkingen, I hvert fall. Kun "are you a Flyertalker?". :p Ønsk meg lykke til. ;)

Kan starte med at jeg skal ta med familien på langweekend til Dublin i november, og reiseruta tar oss på kryss og tvers av Skandinavia til en gevinst på ca 8000 poeng (og et tidsforbruk på litt over 8 timer) mot direkteruta til iskongen i Kristiansand på ca 2 timer og 0 poeng.

Du er nok være meget glad idag for at du ikke valgte iskongen ;)

....når man drar på 2 dagsturer til Nice i SAS plus :colgate:

+1!

Står i Nice i dag for å sjekke inn i SAS pluss på NCE-CPH-OSL. Den smilende damen i innsjekkingen forteller meg at hun har skaffet meg plass på direkteflyet NCE-OSL som går samtidig.
Hva sier jeg da? (Jeg har faktisk betalt ekstra for mellomlandingen).

-Skal ha et viktig møte i København.

-Trenger 1300 poeng slik at jeg neste gang kan kjøpe 500g Haribo gummibjørner ombord. Eller 200 g Toblerone.

-Trenger 200 poeng ekstra for å nå EBG. (Sannheten)

-Liker å fly A320 i stedet for 737. Får riktig nok en 738 CPH-OSL.

-Bare mas å komme for tidlig hjem.

-Skal ha mest mulig mat for penga.

-liker ganske enkelt å reise på SAS+????

Neste torsdag skal jeg og samboer fly samme ruta. Da må jeg nok finne på noe bedre hviss tilbudet kommer. Noen forslag?

Står i Nice i dag for å sjekke inn i SAS pluss på NCE-CPH-OSL. Den smilende damen i innsjekkingen forteller meg at hun har skaffet meg plass på direkteflyet NCE-OSL som går samtidig.
Hva sier jeg da? (Jeg har faktisk betalt ekstra for mellomlandingen).

-Skal ha et viktig møte i København.

-Trenger 1300 poeng slik at jeg neste gang kan kjøpe 500g Haribo gummibjørner ombord. Eller 200 g Toblerone.

-Trenger 200 poeng ekstra for å nå EBG. (Sannheten)

-Liker å fly A320 i stedet for 737. Får riktig nok en 738 CPH-OSL.

-Bare mas å komme for tidlig hjem.

-Skal ha mest mulig mat for penga.

-liker ganske enkelt å reise på SAS+????

Neste torsdag skal jeg og samboer fly samme ruta. Da må jeg nok finne på noe bedre hviss tilbudet kommer. Noen forslag?

Si at du enda ikke har sett Turning Torso i Malmø på en torsdag. Mangler i kalenderen.
Eller si: MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET.... Hva da spør de? Rød Pølse og Carlsberg ved c-piren

Du vet du er en mileage junkie når...

.. studielånet brukes på 3 mileage runs og bare en :drink.

Si at du enda ikke har sett Turning Torso i Malmø på en torsdag. Mangler i kalenderen.
Eller si: MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET.... Hva da spør de? Rød Pølse og Carlsberg ved c-piren

Hahaha dagens :)

Når man reiser til og fra NCE, BCN, MAD, ALC, AGP (legg inn destinasjon som gir flest poeng) med sammen dag med det samme crewet, og når de spør hvorfor svarer du bare MR :D

Eller når du flyr til og fra BKK i C og er der i 36 timer, og flyr med samme crewet som virkelig tror du er en eller annen viktig business dude ;)

Når man leser overskrifter med "United" i norske nettaviser og tenker "United Airlines" før "Manchester United".

ATLANTA United, selvfølgelig !!

Story.jpg

Back