Latsabb, iPhonen skal stilles på 3:20, 3:30, 3:40 og 3:50 for å komme opp tidsnok.![]()
... du setter vekkerklokken om morgenen på 7.47 eller 7.37 osv. [emoji15]
Du "glemte" 3:00 og 3:10, for ikke å snakke om 3:80![]()
Haha, 3.80 går ikke da (dessverre) [emoji13]
Nei, da er du flynerd ...![]()
Selv har jeg en svakhet for å 'dekode' bilskilter ...
Nei, da er du flynerd ...![]()
Selv har jeg en svakhet for å 'dekode' bilskilter ...
Skulle kanskje hatt en slik tråd også, U fix?
Så en gang en bil med reg nr BRx 508 og tenkte; Nesten!
Husker ikke hva den siste bokstaven var, men det var et BU-reg.
HeheUansett.....du skrev korrekt....-BRX var en BU -500![]()
Tror den e forbeholdt andre typer junkier etter hva jeg har erfart.Jo, nesten iallefall, da blir den 4:20 i vanlige folks verden, men det er bare såååå sivilisert altså:spin
Uansett.....du skrev korrekt....-BRX var en BU -500![]()
Hehe
LN-BRX er/var en -505 ja. Men jeg er usikker på om siste bokstav var X, derfor liten x.
Cecilie Larsen nyter å være om bord i fly.
Det har resultert i en ganske spesiell sommerferie. I sommer har Larsen reist rundt i Norge med Widerøe. I løpet av to uker har hun flydd 49 flystrekninger og tilbrakt over 60 timer i lufta.
– Jeg bor i Bodø og har foreldrene mine i Arendal. Og da jeg skulle bestille billett hjem, bestilte jeg like greit en toukers Norge Rundt-billett fra Widerøe, forteller 23-åringen.
Hun har ikke reist rundt for å besøke steder i Norge, men har reise fordi hun elsker å fly.
Så store tilfeldigheter fines det neppe!Dette er vel trådstarteren Cecile som har nått målet sitt, ellers ville det vært en for stor tilfeldighet
...... Les mer på betalt an.no med bilder fra turene og hovedpersonen, jeg finner ikke artikkelen som gratislink.
... du vet hva kvadruppel dip er.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.