Dream Baby Dream - The Påsketur 2014

Re: Dream Baby Dream - The Påsketur 2014

Takker for hyggelige tilbakemeldinger :)

Ellers er det tyske ICE, gjerne på 1. Klasse, en suveren måte å reise på. Med 1time og 38 min fra Hbf til Hbf er det ikke lett for Lufthansen å konkurere mellom Berlin og Hamburg.

Er enig i det. Er man tidlig ute, er ikke 1. klasse så himla dyrt om man booker i tide. Jeg betalte vel en drøy tusenlapp for FRA-CPH, og da var jeg muligens litt sent ute. Liker 1. Klasse ene og alene pga. enseteren på den ene siden ;)

Ellers hører det med til historien at gullstatusen som Hilton MAD trodde jeg hadde, og som Hilton FRA skjønte at jeg ikke hadde, endelig dukket opp på Hilton-kontoen etter at jeg kom hjem. Og så har visst BA klart å poste Avios og TP for LAN-flighten*HOSTdetvarjoenbonusbillettjoKREMT*

Tusen takk for strålende rapport, som alltid, Martin

Men måtte du virkelig skifte bleie på dem på raden foran i First Class altså? Var det en rabattert First billett og var det frivillig (eller måtte de holdes fast?)

Tusen takk for strålende rapport, som alltid, Martin

Men måtte du virkelig skifte bleie på dem på raden foran i First Class altså? Var det en rabattert First billett og var det frivillig (eller måtte de holdes fast?)

Nei nei, det var paret på raden foran som skiftet på babyen sin. Jeg var bare en stakkars tilskuer. Billetten var passa rabattert: Betalte 123,5 Euro (imkl. setereservasjon til 4,50), mens en fullpris førsteklassebillett på samme strekning koster 297,80 Euro.

Jeg ble litt i quiz-modus her, om det fortsatt er noen som følger tråden.

Fant kvitteringen fra Explorers Steakhouse, og oppdaget at vinvalget mitt kanskje ikke var like tilfeldig som jeg trodde det var. Noen som kan se hvorfor?
Det har noe med sangtitler å gjøre ;)

3B787A15-7005-433F-84F3-C7F67CC90EFD.jpg

Back