Down LOWW

Nå blir det nesten repetisjon av hva han over meg sa, men jeg sa det nå på msn for litt siden så jeg kan si det igjen: det er fascinerende hvor interessant du får kjedelig grått vær og ikke nødvendigvis verdens mest spennende reiseplan til å høres og se ut :) You know the art of tripreportin'!

Tusen takk for alle kommentarene :)

Takk for sist!

Du var iallefall uheldig med været kan man trygt si. Det har også en av de mest regnfyllte og kjølige maimånedene de siste 30 årene...

Visste ikke at det var så mye rart å se i Wien om man dropper kunst og tilsvarende kultur ;)
Ville jeg hatt slikt vær så hadde jeg blitt hjemme :p

Anbefaler deg en tur på det tekniske museet. Mye interessant å se der! Godt brukte mus f.eks ;)

Flott rapport :)

Jeg reiste da som Ms Someone og ikke Mrs :p
Takk :)

Du er "alenemor" altså :p ;)

Takk takk Tommy

Håper jeg får muligheten til å komme med en i november også, men akkurat nå ser det ikke så bra ut... :cry:

Takk for flott rapport - med mange bilder, detaljer og ikke minst smilefjes ;) Du var jammen heldig som fikk guiding og samtaler med to Austrian-piloter. Det er for øvrig en valgplakat til Østerrikes nylig gjenvalgte president du tok bilde av. Presidenten har lite makt i Østerrike.

Takk for den :)

Ikke alle som liker ham tydeligvis ;) ;)

Smileys... :8: Det er vel ikke SÅ mange smilies i TRen :8:

;)

Morsom TR! :)

Som trippelplatinumsupervipgoldmember på sukker.no (les: evig singel) vi jeg imidlertid gjøre oppmerksom på at mobilselvportretter tatt i badespeil sjelden slår han hos det motsatte kjønn. Men du beholdt i det minste t-skjorten på... ;)

I aim to please ;)

Som du ser så ble ikke bildene tatt med mobil, men med speilrefleks.... Da er det noe anderledes :p

Og vil den være, har ikke lyst å bli bannet herifra heller :p

Back