Doble grunnpoeng fra SAS!! Faa status dobbelt saa fort til 31. august

Hvis dere kombinerer den nevnte doble grunnpoeng-kampanjen med den siste kampanjen fra SAS Sverige, begynner man aa naerme seg en skikkelig god Mileage Run-deal. Hvis man at paa til har targeted promotion med x antall flyvninger mellom nordiske land og Europa som gir masse ekstrapoeng, har man full jackpot - forutsatt at flere kampanjer kan slaa inn paa en og samme flight.

Alt om SAS.se sitt tilbud: http://www.sas.se/sv/erbjudanden/erbjudanden-/nationaldagserbjudande/?WT.seg_4=privat_nationaldag

Billettene bookes i V-klasse, altsaa 100% opptjening (+dobbel opptjening +gull/soelv +evt. andre kampanjer).

Man maa riktignok ta seg til Sverige foerst, men likevel er dette et meget godt tilbud.

Dette er jo et flott tilbud, men om SAS mener og tror at bonuspoeng faktisk kan endre folks kjøpsatferd så burde vel denne kampanjen blitt annonsert i god tid før aktuelle datoer. Jeg ville f.eks. vurdert å booke SAS i stedet for BT på vei ned til Milano om jeg kjente til dette når jeg bestilte mine billetter, og det kan vel tenkes at en del andre ville gjort det samme. Slike semi-hemmelige bonuskampanjer kan umulig gi maksimal uttelling for SAS, men det føyer seg forsåvidt fint inn i bonusprogramstrategien til SAS (ikke la kundene få vite for mye om hva de tjener, for det koster oss så mye....:o).

Takk for den Tommy, men er det noen grunn for at dette tilbudet ikke eksisterer hos sas.no. Doble grunnpoeng gjelder vel ikke bare for svenske medlemmer?

Den svenske siden ble lagt ut først som mal for resten. Tilbudet var ikke offisielt før i dag.

Beklager forvirrelsen. Har oppdatert første post med facts

Kombinerer jeg dette tilbudet med nasjonaldagskampanjen til SAS Sverige, kan jeg fly til f.eks. Milano eller Paris og få 1800 poeng hver vei (3600 poeng totalt), pluss 900 ekstrapoeng t/r som gullmedlem, altså 4500 poeng, og dobler jeg dette (gjennom denne kampanjen) får jeg 9000 poeng. I tillegg gir SAS meg 22.000 ekstrapoeng om jeg har seks enkeltreiser med dem innen 31. juli.

Slo meg at dette jo er et rimelig bra tilbud egentlig... En tur OSL-SEA og så er gullkortet fornyet. Ihvertfall uhyre tett på, med mindre man ønsker å "mingle with the commoners" bak i flyet.
Perfekt for meg som reiser kjempemange småreiser i Skandinavia på Eco resten av året.

Jeg prøver å undersøke hvor billig man kan gjøre en milagerun for EB gull, ser ut som man kan klare seg fra 0 til gull for ca 13-14000 i e-ekstra. Vet ikke akkurat om jeg gidder, men jeg hadde planer om en ferietur i sommer uansett, og dette gjør det langt mer aktuellt å satse på en SAS-IC tur i god klasse.

Det må jo snart gå inflasjon i SAS poengene. Det har jo vært doble poeng ganske mange ganger nå på kortbruk og jeg for min del har fått 40.000 poeng på grunn av dette i løpet av et år. Jeg klager selvfølgelig ikke men jeg tror at det vil føre til at SAS "skrur opp prisene" når det gjelder poengbruk - slik som de prøvde seg på for ikke så lenge siden.

Supert tilbud som vil sikre meg fortsatt EBG, men får denne feilmeldingen når jeg forsøker å registrere mit EB-nummer:

En feil har oppstått:
Din registrering ble avvist pga. en av følgende årsaker:
- EuroBonus-nummer er ugyldig
- Påmeldingsperioden er avsluttet
- Kampanje ID er ugyldig

Får prøve igjen senere...

Oppdatert: Funket fra hjemme-PC nå i kveld!

Last edited:
Back