På grunn av stadig negativ omtale om leasing av disse maskinene, er det besluttet at disse leasingavtalene skal fornyes når de går ut. Per i dag er 2 leasingavtaler gått ut og 13 gjenstår.
Går ut fra det mangler ett ikke her?
På grunn av stadig negativ omtale om leasing av disse maskinene, er det besluttet at disse leasingavtalene skal fornyes når de går ut. Per i dag er 2 leasingavtaler gått ut og 13 gjenstår.
Trial motorsykkelen min har hatt kortsluttning i det elektriske systemet en gang. Motoren har stoppet flere ganger enn på "Alvid Viking". Jeg har nestenkollidert flere gang når jeg har kjørt. Jeg har opplevd at den til tider rister litt. Den røyker på daglig basis (ut av potta). Og når jeg har hoppet ned fra en stein eller to, så kan det ha skjedd en "dramatisk nødlanding" flere ganger. Alikvell så låner jeg den vekk hvis noen kompiser spør om å få prøve den på Trial trening. Men jeg opplyser ikke at det har skjedd.Flyenes ukjente liv. Kortslutning i cockpit. Motorsvikt. Nestenkollisjoner i luften. Turbulens. Røyk i kabinen. Dramatiske nødlandinger.
Mye syting her. Slik jeg tolker enkelte her inne er det altså helt greit å skrive om DY, men ikke SAS?
Mye syting her. Slik jeg tolker enkelte her inne er det altså helt greit å skrive om DY, men ikke SAS?
En annen ting som forundrer meg er at SAS forsetter å "sponse" DN med annonser etter flere slike oppslag. Men de treffer vel ett publikum de ønsker å få tak i med annonsene der. Å folk glemmer jo fort så.
Jeg står med mitt tidligere utsagn: DN er Se og Hør for folk med slips.
En masse "superlativer" og dramatiseringer jeg kunne vært foruten (var journalisten med på den flighten, siden han lar seg dramatisere hendelsen på den måten? Eller........?)
Jeg snakket litt med piloten på det ene flyet om dette, og han gav meg en meget god forklaring som i mitt hode var logisk og beroligende.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.