Ditt reiseår 2010 -- Hva ble totalen?
For å gi folket noe å gjøre på i juleferien starter jeg en ren kopi av Tommy777s tråd fra i fjor.
Ingen store overraskelser hos meg, kanskje med unntak av en relativt markant nedgang i reiser med DY. OSL, BGO, CPH og ARN de fire mest frekventerte flyplasser, men noen interessante nykommere på den listen (bl.a. ABQ, som blir neppe å se på listen i 2011...
). Som vanlig er det BGO-OSL/OSL-BGO som rager høyest over mest populære ruter, noe som ikke kommer til å endre seg i overskuelig fremtid.
Min totale oversikt for 2010 (inkl. flighter før nyttår):
SAS - 57
Delta - 10
Lufthansa - 8
Czech Airlines - 7
KLM - 5
Southwest - 5
Norwegian - 4
United - 3
Maverick - 2
TAP Portugal - 2
Air France - 1
LOT Polish - 1
Wizz Air - 1
Årets beste flight: ATL-ABQ med Delta i First (årets kampanjepris).
Fantastisk crew i storform, fri flyt av alkohol og helt ok mat. Reisefølget mitt snakker fortsatt om den positive opplevelsen (og da kom vi rett fra OSL-AMS-ATL i C...).
Årets verste flight(opplevelse): MUC-CPH med Lufthansa i Economy.
Kanskje litt urettferdig mot Lufthansa, som leverte sitt sedvanlige produkt, men de kjempet en håpløs kamp mot min ufattelig bakrus etter Oktoberfest. Jeg har egentlig lang erfaring med å fly dagen derpå, men denne gangen var det svimmelhet og svettetokter hele veien til CPH. Aldri har jeg vært mer glad for å ha en laaaaaaang layover i CPH.
For å gi folket noe å gjøre på i juleferien starter jeg en ren kopi av Tommy777s tråd fra i fjor.
Ingen store overraskelser hos meg, kanskje med unntak av en relativt markant nedgang i reiser med DY. OSL, BGO, CPH og ARN de fire mest frekventerte flyplasser, men noen interessante nykommere på den listen (bl.a. ABQ, som blir neppe å se på listen i 2011...

Min totale oversikt for 2010 (inkl. flighter før nyttår):
SAS - 57
Delta - 10
Lufthansa - 8
Czech Airlines - 7
KLM - 5
Southwest - 5
Norwegian - 4
United - 3
Maverick - 2
TAP Portugal - 2
Air France - 1
LOT Polish - 1
Wizz Air - 1
Årets beste flight: ATL-ABQ med Delta i First (årets kampanjepris).
Fantastisk crew i storform, fri flyt av alkohol og helt ok mat. Reisefølget mitt snakker fortsatt om den positive opplevelsen (og da kom vi rett fra OSL-AMS-ATL i C...).
Årets verste flight(opplevelse): MUC-CPH med Lufthansa i Economy.
Kanskje litt urettferdig mot Lufthansa, som leverte sitt sedvanlige produkt, men de kjempet en håpløs kamp mot min ufattelig bakrus etter Oktoberfest. Jeg har egentlig lang erfaring med å fly dagen derpå, men denne gangen var det svimmelhet og svettetokter hele veien til CPH. Aldri har jeg vært mer glad for å ha en laaaaaaang layover i CPH.