Re: Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting
O hildrande du ........ :drunk:
Wraps-bonger? :lol:
O hildrande du ........ :drunk:
Wraps-bonger? :lol:
Har det virkelig blitt en realitet at SAS har begynt å ta betaling for alkohol når det gjelder utenlandsflyvninger i plus i disse dager?
For å spørre som han over meg; hvor opplevde du dette? Jeg fløy HEL-OSL på 16.10.13, og der var det mer eller mindre fri flyt av øl hele veien for oss forran forhen. .. nei, vent, de har jo ikke forheng nei.. På OSL-BGO har de ikke lov å gi ut alkohol derimot, men det tror jeg er en kongeriket Norge greie, ikke en SAS greie..
Ingen betaling i Plus for musserende på PRG-ekspressen idag iallefall.
Sitter nå på flyet til NCE og får servert siste "enhancement" av SAS: Man må betale for mousserende vin i PLUS! (...)
Har ikke flydd Widerøe andre steder enn i NordNorge på flere ruter. En får ingenting ombord med fullfleks. Så her er det kun fleksibiliteten og en ekstra baggasje en får som businessreisende. Selvsagt veldig synd for oss som ikke betaler selv :lol: Regner med det er annerledes der Widerøe ikke har monopol.
Ruta jeg snakker om her er kommersiell, TRF-BGO-TRF. Denne går som kjent også med bonuspoeng, i motsetning til FOT-rutene i nord.
KRS-BGO er også med WF, må betale for det meste. Kabinbesetningen sa det var pga forskjellige selskap. Uansett, litt rart å reise på fullflex til mange tusen kroner og i tillegg måtte betale for en juice. Ikke imponert.
Har forhørt meg med en kontakt i produktavdelingen til SAS og svaret er krystallklart: all alkohol i Plus på Europa er free of charge inkl. musserende vin.
6-8 uker tror jeg ..
På SK510 er det ihvertfall gratis børst og laks. Sitter og nyter en dobbel GT as we speak ...![]()
Er du i lufta? Finner deg ikke på radar'n.¨
Edit: Jo se der. SK810 var det...
Oops -ja, sorry ..typo .. den het 510 før,
6-8 uker tror jeg ..
På SK510 er det ihvertfall gratis børst og laks. Sitter og nyter en dobbel GT as we speak ...![]()
Naboen på SK330 - pent kledd og i SAS Plus - måtte opp med lommeboka for å få seg en Carlsberg. SAS skulle betalt meg før jeg tok en pils på første mårrafly på en mandag morgen. Grøss & gru !!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.